כאן אשקלון

ראש עיריית אשקלון מר איתמר שמעוני, יסכם על הקמת 11,000 יחידות דיור בעיר

0
0

באירוע ’שישי בקתדרה’ סיפר ראש עיריית אשקלון מר איתמר שמעוני, כי הוא עומד על סף חתימת הסכם גג מול מינהל מקרקעי ישראל ומשרד האוצר, אשר יכלול גם תוספת של מאות מיטות לבית החולים ברזילי בעיר ו-1,000 דונם לפארק הייטק.
ראש עיריית אשקלון מר איתמר שמעוני, יסכם על הקמת 11,000 יחידות דיור בעיר
ראש עיריית אשקלון מר איתמר שמעוני, יסכם על הקמת 11,000 יחידות דיור בעיר

במסגרת אירוע ’שישי בקתדרה’ אשר ב’מרכז הכנסים הבינלאומי’ שב’מכללה האקדמית אשקלון’, הודיע בסוף השבוע (שישי, יום שישי | י”א ניסן התשע”ד), ראש העיר אשקלון מר איתמר שמעוני, כי הוא נמצא על סף חתימת הסכם גג בהיקף גדול מול ’מינהל מקרקעי ישראל’ ו’משרד האוצר’.

על פי ההסכם המתגבש, בין עיריית אשקלון לבין מינהל מקרקעי ישראל וכן משרד האוצר, ישמש שטח של 10,000 דונם בצפון העיר אשקלון להקמת ’11,000 יחידות דיור’ בעיר. 1,000 דונם מתוך השטח האמור, ישמש לבניית ’פארק הייטק’.

ראש עיריית אשקלון מר איתמר שמעוני, אמר, בין היתר, כי; “על פי סקר שברשותי, 75,000 יהודים מ-צרפת מתכוונים לעלות לישראל בתוך 5 השנים הקרובות, ואני רוצה לקלוט בעיר אשקלון, שהיא עיר חוף, בדיוק כפי שהם רוצים, לפחות 50% (אחוזים) מתוכם.

בעקבות בניית יחידות הדיור, צפויה אוכלוסיית העיר אשקלון לגדול בכ-73,000 תושבים ב-5 השנים הקרובות ולכן, הוחלט להוסיף גם מאות מיטות ל’מרכז הרפואי ע”ש ברזילי’ המכיל כיום 528 מיטות ועוד מיטות אשפוז יום”.

בית החולים ברזילי בעיר הוקם בשנת 1961 ומעניק שירותיו לאוכלוסייה של כ- 500,000 אזרחים בשגרה ובעת חירום בחבל ארץ המוגדר כפריפריה בערים; אשקלון, אשדוד, קריית מלאכי, קריית גת, שדרות וחבל עוטף עזה.

ראש העיר מר שמעוני, הוסיף, כי קיבל את אישור שר התחבורה לסלול כביש חדש ביציאה הצפונית מאשקלון, אשר עשוי לקצר את זמן הנסיעה לעיר אשדוד ל-6 דקות ואת זמן הנסיעה לעיר תל אביב לכדי 30 דקות.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן