בריאות הציבור

מגן דוד אדום תעלה את הכוננות לקראת פסח לכל תרחיש אפשרי במהלך החג

0
0

בארגון מד”א, נערכים בכוחות מתוגברים לקראת ערב הפסח התשע”ד; תוכרז כוננות גבוהה במד”א לקראת ערב הפסח ועד לצאת החג ◄ במד”א, מזכירים לציבור להגיע ולתרום דם על מנת להתגבר על החוסר הצפוי במהלך ימי החג ◄ מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “מד”א נערך לתת מענה לכל תרחיש אפשרי במהלך החג”.
מגן דוד אדום תעלה את הכוננות לקראת פסח לכל תרחיש אפשרי במהלך החג
מגן דוד אדום תעלה את הכוננות לקראת פסח לכל תרחיש אפשרי במהלך החג

במגן דוד אדום (מד”א) נערכים לחג הפסח, וכבר מהיום (יום חמישי | י’ ניסן התשע”ד) הוחלט על העלאת הכוננות כנדרש לקראת החג. כוננות כוחות מד”א, צפויה לעלות באופן מושלם החל מערב החג (14.04), ועד לצאת החג, ותום ימי חול המועד. בנוסף למשמרות הפעילות, כוחות מד”א בכל רחבי הארץ, צפויים להיות מתוגברים משמעותית, על מנת שיוכלו להעניק במהירות וביעילות מרבית סיוע לכל מי שיזדקק לכך.

מאות העובדים והמתנדבים של מד”א אשר יסבו בערב החג ל’שולחן ליל הסדר’ בתחנות מד”א השונות ברחבי הארץ, יעניקו מענה מהיר, מקצועי ויעיל לכל קריאה אפשרית גם במהלך ליל הסדר, ולאורך כל ימי חול המועד.

זכי הלר דובר מד”א, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; במהלך חול המועד פסח, יהיו כוחות מגן דוד אדום בהערכות מוגברת ומיוחדת. דגש מיוחד יינתן על פעילות במקומות הומי אדם, פארקים, אתרי הפנינג המוניים ואתרי הטיול והנופש ברחבי הארץ.

בנוסף לכך, קוראים היום בארגון מד”א אל הציבור להתעדכן באמצעי המדיה השונים ולהגיע לתרום דם במהלך ימי חול המועד, עקב המחסור העונתי הצפוי במהלך תקופת החג.

על מנת להנגיש את עמדות התרמת הדם לציבור הרחב, יציבו ’שירותי הדם של מד”א’ תחנות התרמה בקניונים, באתרי תיירות ובמקומות ציבוריים נוספים ברחבי הארץ.

▼ מידע מלא על מיקום ומועדי ההתרמות ניתן לקבל באמצעי המדיה הבאים;

● בטלפון; 1-800-400-101 (מענה אלקטרוני),

● בטלפון; 03-5300400 (מענה אנושי),

● באתר מגן דוד אדום באינטרנט שכתובתו; www.mdais.org/dam

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; כוחות מד”א, נערכים לקראת ליל הסדר והחג

בנוסף, בימים אלו עורכים כוחות מד”א ‘מבצע קמחא דפסחא’ ובמהלכו נאספות ויחולקו ע”י מתנדבי מד”א עשרות אלפי חבילות מזון שיאפשרו למשפחות רבות בישראל להסב סביב שולחן הסדר ללא כל מחסור.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “כבכל שנה, ייערכו גם השנה כוחות מד”א באופן מתוגבר במהלך חג הפסח. הכוחות מתודרכים וערוכים לכל תרחיש אפשרי, ויעניקו סיוע מיידי לכל קריאה.

אני קורא לציבור להישמע לקריאות שירותי הדם של מד”א ולהגיע לתרום דם ככל שמתאפשר, על מנת לסייע לנו להמשיך לשמור על מלאי דם מספק, לטובת מי שעלולים להזדקק לטיפול במהלך החג. אני מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח, כשר ושקט”. סיכם מנכ”ל מד”א מר בין.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן