מימונה-Mimouna

לוד: לכבוד המימונה, עובדי עירייה והתושבים יכינו את המופלטה הגדולה בעולם

0
0

עובדי עיריית לוד, הכינו לצורך טיגון המופלטה, מחבת ענקית בקוטר של 3 מ’ שתוצב ברחבת החגיגות. העירייה פנתה ל’מאפיית אנג’ל’ בעיר וקיבלו הדרכה כיצד לטפל בבצק שיכיל 15 ק”ג קמח, וכ- 12 ליטר שמן ומים ◄ את המופלטה יכינו תושבים מקומיים, לבושים בתלבושות מרוקאיות מסורתיות כשברקע תתנגן מוסיקה מזרחית.
לוד: לכבוד המימונה, עובדי עירייה והתושבים יכינו את המופלטה הגדולה בעולם
לוד: לכבוד המימונה, עובדי עירייה והתושבים יכינו את המופלטה הגדולה בעולם

בעיריית לוד, מבטיחים, כי השנה, יחגגו את ה’מימונה’ בגדול. תושבי העיר, יכינו לכבוד המימונה את המופלטה (Mofletta) הגדולה בעולם אשר תגיע לקוטר של 3 מטרים וינסו להיכנס ל’ספר השיאים של גינס’ ולשבור את השיא של התאחדות המלונות בעיר אילת שנקבע ב-2002 והוא עומד על 2.5 מטרים.

כחלק ממיתוגה החדש של העיר כ”פסיפס של תרבויות”, מוביל ראש העיר לוד, עו”ד יאיר רביבו, מדיניות חדשה להעשיר את אירועי התרבות העירוניים אשר צומצמו בעבר ונחסכו מתושבי העיר בשנים האחרונות תחת הועדות הקרואות שניהלו את העיר לוד.

בתוך כך, החליט ראש העיר מר רביבו, לקיים השנה את חגיגות המימונה בפארק העירוני ולהאיר את לוד בחגיגה מרוקאית מסורתית, הכוללת אומנים מהשורה הראשונה, תלבושות ססגוניות, תפאורה אותנטית וגולת הכותרת, כאמור; ’הכנת המופלטה הגדולה בעולם’.

יאיר רביבו, ראש עיריית לוד

דובר עיריית לוד, מר יורם בן ארוש, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; לצורך טיגון המופלטה, הכינו עובדי עיריית לוד, מחבת ענקית בקוטר של 3 מטרים אשר תוצב ברחבת החגיגות.

נודע, כי נציגי העירייה, פנו ל’מאפיית אנג’ל’ בעיר וקיבלו הדרכה כיצד לטפל בבצק שיכיל 15 ק”ג קמח, וכ- 12 ליטר שמן ומים.

את המופלטה, יכינו תושבים מקומיים, לבושים בתלבושות מרוקאיות מסורתיות כשברקע תתנגן מוסיקה מזרחית. על האתגר העצום מנצח ראש העיר מר יאיר רביבו, בשאיפה להכניס את העיר לוד ל’ספר השיאים של גינס’.

“תרבחו ותסעדו…”.

לרגל חגיגות המימונה התשע”ד, מכינים תושבי העיר לוד את המופלטה הגדולה בעולם בניסיון לשבור את שיא גיניס | צילום: RDS – דוברות עיריית לוד

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן