מסחר | תעשייה

שר הכלכלה, נפתלי בנט: הנגב ההזדמנות הכלכלית הטובה ביותר במזרח התיכון כיום

0
0

שר הכלכלה, בנט, ביקר ב’פארק המדע וההייטק בעיר באר שבע’; “הנחיתי את הגורמים המקצועיים לקדם את נושא פארק המדע וההייטק בבאר שבע ולהסיר חסמים בדרך להצלחתו. אנו נבחן את הכלים ונרתום את כל הגורמים במשרד הכלכלה ובאוצר על מנת לקדם את המיזם הזה”.
שר הכלכלה, נפתלי בנט: הנגב ההזדמנות הכלכלית הטובה ביותר במזרח התיכון כיום
שר הכלכלה, נפתלי בנט: הנגב ההזדמנות הכלכלית הטובה ביותר במזרח התיכון כיום

גם לשר הכלכלה של מדינת ישראל מר נפתלי בנט, יש חלום – על משקל (“יש לי חלום” – “I Have a Dream”) אלא שכאן מדובר לא בקריאה לשוויון בין-גזעי ולקץ האפליה אלא ב’חזון כלכלי’ שהוא מתכוון להגשימו במלוא העוצמה כשבסיסו פיתוח ’הנגב’ ובו פארק המדע ופיתוח ההיי טק בבירת הנגב העיר באר שבע בהם ביקר שר הכלכלה ח”כ בנט, הבוקר (יום שלישי | א’ ניסן התשע”ד), במסגרת ב’ועידת כלכליסט – נגב 2014’.

שר הכלכלה מר בנט, ערך סיור ב’חממות טכנולוגיות’ ב’פארק המדע’, בליווי סגן שר החינוך מר אבי וורצמן, עם ראש עיריית באר שבע מר רוביק דנילוביץ, עם מנכ”ל משרד הכלכלה מר עמית לנג, עם מנהל מרכז ההשקעות, מר נחום איצקוביץ, נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב פרופ’ רבקה כרמי ועם בכירים נוספים ממשרד הכלכלה ועיריית באר שבע.

שר הכלכלה, נאם ב’ועידת כלכליסט – נגב 2014’ ואמר בין השאר, כי; ״הפארק הזה, והנגב בכלל, הנו אחת ההזדמנויות הגדולות ב’מזרח התיכון’ כיום. אני לא מאמין גדול בהתערבויות ממשלתיות, אך בהקשר הזה, יש חשיבות גדולה להתערבות כזו – על מנת ליצור את האקוסיסטם הנדרש למשיכת חברות רב לאומיות שתגענה הנה.

הנחיתי את הגורמים המקצועיים לקדם את נושא פארק המדע וה’הייטק בעיר באר שבע’ ולהסיר חסמים בדרך להצלחתו. אנו נבחן את הכלים ונרתום את כל הגורמים במשרד הכלכלה ובאוצר על מנת לקדם את המיזם הזה״.

ראש עיריית באר שבע, מר ראובן (רוביק) דנילוביץ’, אמר, כי; “מדינת ישראל, דיברה שנים על קידום הנגב והגליל, אך הפארק הזה הוא לא עוד דיבורים אלא הוכחה לחיבור נכון בין משרד ראש הממשלה, משרד הכלכלה ואגף התקציבים במשרד האוצר, שיצרו כאן פרויקט מדהים שהביא לכאן את; סיסקו, דוייטשה טלקום, hp, ובדרך עוד חברות. כל חברה שמתמודדת על מכרז, ישר מכוונת בקשתה לכיוון באר שבע. אנחנו צריכים עוד חברות עוגן ונשמח לכל דחיפה אשר משרד הכלכלה, יוכל לתת”.

סגן שר החינוך מר אבי וורצמן; “מה שקורה כאן זה חלום. עד לפני כמה שנים באר שבע, סבלה מ’הגירה שלילית’ והיום יותר ויותר אנשים רוצים לבוא ולגור בעיר באר שבע.

חשוב לנו, לפתח את באר שבע כ”בירת ההזדמנויות של מדינת ישראל”. אני קורא לכל הגורמים הרלוונטיים לנסות ולבחון כל מה שניתן לעשות על מנת לקדם את הפיתוח של העיר למען מדינת ישראל”.

מנכ”ל משרד הכלכלה, מר עמית לנג; “בימים הקרובים נפרסם את ההקצאה ראשונה של מסלול הסיוע לסבסוד שכר לחברות בתחום ה’סייבר’, בעיר באר שבע, בהיקף של 60 מיליון ש”ח על מנת למשוך יותר חברות מהתחום לישראל. אנו פועלים מול מטה הסייבר ומשרד ראש הממשלה על מנת לזרז תהליכים ונפעל לקדם את הנושא ולהסיר חסמים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן