מינויים במגזר הציבורי

בנק ישראל: יואב סופר, מונה לתפקיד דובר הבנק המרכזי

0
0

נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג; “מאז סיום תפקידו של הדובר הקודם, ד”ר יוסי סעדון, באוגוסט 2013, מילא יואב את תפקיד ממלא מקום הדובר בצורה טובה מאוד. הניסיון שצבר, לצד הרקע המקצועי שלו, והבנתו המעמיקה בסוגיות הליבה של מדיניות הבנק’ יאפשרו לו להתמודד עם אתגרי התפקיד בהצלחה רבה, ולתרום לעבודת הבנק. אני שמחה מאוד על היבחרו לתפקיד ומאחלת לו הצלחה בתפקידו”.
בנק ישראל: יואב סופר, מונה לתפקיד דובר הבנק המרכזי
בנק ישראל: יואב סופר, מונה לתפקיד דובר הבנק המרכזי

בסיומו של הליך מכרז שהתקיים ב’בנק ישראל’, מונה היום (יום רביעי | י”ז ’אדר ב התשע”ד) מר יואב סופר לתפקיד דובר הבנק.

יואב סופר, החל את דרכו ב’בנק ישראל’ לפני עשר שנים, ככלכלן ביחידת המחקר של המחלקה לפעילות המשק במט”ח.

בין השנים 2007-2009, שימש כנציג בנק ישראל בדירקטוריון הבנק העולמי בוושינגטון, ובשנת 2009 שב אל בנק ישראל והצטרף ל’יחידת הדוברות והסברה כלכלית’ של הבנק.

למר סופר, תואר ראשון בכלכלה וגיאוגרפיה ותואר שני בכלכלה מטעם אוניברסיטת בן גוריון בנגב.

מאז שנת 2003, שימש כמרצה לכלכלה באוניברסיטת בן גוריון, מכללת ספיר, ו-המכללה האקדמית אחוה, בשנים האחרונות בעיקר בקורסים בכלכלת ישראל ובמדיניות מקרו-כלכלית.

נגידת בנק ישראל, ד”ר קרנית פלוג, אמרה היום, כי; “מאז סיום תפקידו של הדובר הקודם, ד”ר יוסי סעדון, באוגוסט 2013, מילא מר יואב סופר את תפקיד ממלא מקום הדובר בצורה טובה מאוד”.

הנגידה, הוסיפה, כי; “הניסיון שצבר, לצד הרקע המקצועי שלו, והבנתו המעמיקה בסוגיות הליבה של מדיניות הבנק, יאפשרו לו להתמודד עם אתגרי התפקיד בהצלחה רבה, ולתרום לעבודת הבנק. אני שמחה מאוד על היבחרו לתפקיד ומאחלת לו הצלחה בתפקידו”. סיימה הנגידה ד”ר פלוג.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן