חדרה

חדרה: סגן ראש העיר עו”ד צפריר ביטון, הולך עם הפנים לקהילה

0
0

מתוך התחשבות במתקשים להגיע לעיריית חדרה, הנהיג סגן ראש העיר עו”ד צפריר ביטון קבלת קהל בשכונת בית אליעזר ובשכונת גבעת אולגה בנוסף לקבלת הקהל בלשכתו בעירייה; “ישנם תושבים רבים המתקשים להגיע לבניין העירייה כדי להביע את מצוקותיהם ולבקש סיוע מנציגיהם ברשות המקומית”.
חדרה: סגן ראש העיר עו
חדרה: סגן ראש העיר עו”ד צפריר ביטון, הולך עם הפנים לקהילה

סגן ראש העיר חדרה עו”ד צפריר ביטון, מרחיב את קבלת הקהל הנהוגה בעיריית חדרה והחל להנהיג קבלות קהל עם הפנים לקהילה. ביטון, המקבל בלשכתו בעירייה קהל כמקובל (מדי יום ג’, בין השעות 16:00 עד 19:00), עומד לקיים בקביעות קבלת קהל גם בשכונות.

ביטון, הודיע, כי מדי יום ג’ תוקדש שעה לקבלות קהל שיתקיימו גם במינהלת בית אליעזר ובמינהלת גבעת אולגה. במהלך שעה זו, ייפגשו עו”ד ביטון או נציגים אחר מסיעתו, גבריאל סרוסי ועו”ד קובי שוקר, החברים אף הם במועצת העיר, עם תושבים שביקשו זאת.

לדברי סגן ראש העיר, עו”ד צפריר ביטון; “ישנם תושבים רבים המתקשים להגיע לבניין העירייה, כדי להביע את מצוקותיהם ולבקש סיוע מנציגיהם ברשות המקומית”.

“יציאת נבחרי הציבור מבניין העירייה אל השכונות משרתת את המטרה שלשמה נבחרנו, לשרת את הציבור בעיר חדרה” – אומר סגן ראש העיר ומוסיף; “אנו מביאים עמנו רוח חדשה ומנהיגים דלת פתוחה לתושבי העיר. אני וחברי סיעתי נשמח להקשיב, לטפל ולסייע ככל יכולתנו בכל בעיה שתועלה בפנינו”.

יודגש, כי קבלת הקהל, הן בעירייה והן בשכ’ בית אליעזר ובשכ’ גבעת אולגה, תתקיים אך ורק על-פי תיאום מראש בטלפון; 04-6303307.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן