פלילים

נתניה: נעצר חשוד באיומים על שופט, סוהר וראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג

0
0

החשוד דן פרומק, (34) מהעיר נתניה, שלח כדורי אקדח לכבוד השופט יעקוב שפסר ולסוהר רב כלאי רפאל גנה ◄ בחיפוש בביתו נמצאו מחשב, מדפסת, יומנים, מסמכים ותחמושת ◄ הוא ראה אויב בכל מי שטיפל במקרים בהם היה מעורב, ואיל לכך, ראה צורך לערוך רישומים קפדניים לגבי כל מי שלדעתו קיפח אותו או פגע בו לשיטתו.
נתניה: נעצר חשוד באיומים על שופט, סוהר וראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג
נתניה: נעצר חשוד באיומים על שופט, סוהר וראש עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג

המשטרה, התפארה לא מכבר, כי הצליחה לגדוע “ניצנים של קשרים” בין ארגוני פשע לבין השלטון המקומי אליבא דה-דן פרומק מהעיר נתניה, זה לא מעניין אותו הוא בחר לאיים גם על חייה של ראשת עיריית נתניה הגב’ מרים פיירברג, מהנדס העירייה ועוד עובדי ציבור.

הפרשה נחשפה, כאשר בסוף דצמבר 2013, הגיעו אל שני עובדי מדינה, בשני משרדים שונים, שתי מעטפות. הראשונה הייתה ממוענת אל כבוד השופט יעקוב שפסר, שופט בית המשפט המחוזי בעיר לוד, הדן בעניינים אזרחיים. ואילו המעטפה השנייה שוגרה אל רב כלאי בשם; רפאל גנה.

המעטפות, כללו בתוכן 2 כדורי אקדח 9 מ”מ, ומכתב איום ברצח; “בכדורים האלה נרצח אותך”. באותה שעה, היה השופט בחופשה בחו”ל, אך הנהלת בתי המשפט, הזדרזה ודווחה על כך מיד למשטרה.

בהוראת תת ניצב יהודה בן עטר, מינתה צח”מ בפיקוד נצ”מ יגאל בן שלום מ-ימ”ר מרכז, לטיפול בפרשת האיומים כשעל המעטפות בתחילה, לא נמצאו ממצאים הקושרים כל חשוד לעבירה ובמקביל הוגברה האבטחה סביב השופט שפסר, וביתו.

לאחרונה ולאחר חקירה מאומצת של צוות החקירה בראשותו של נצ”מ בן שלום לאתר עשרות אירועים בעלי מאפיינים דומים ולאור הממצאים, אותר החשוד דן פרומק, אשר בחיפוש בביתו נמצאו בין היתר; מחשב, מדפסת, יומנים, מסמכים ו…תחמושת.

השופט יעקב שפסר שופט בית המשפט המחוזי מרכז

לטענת המשטרה לשיטתו של העולה החדש מאוקראינה, תושב נתניה, הצעיר דן פרומק בן 34, הוא ראה אויב בכל מי שטיפל במקרים בהם היה מעורב, ואיל לכך, ראה צורך לערוך רישומים קפדניים לגבי כל מי שלדעתו קיפח אותו או פגע בו לשיטתו.

מבדיקה מדעית ומוסמכת של מעבדת המשטרה, התקבלה חוות דעת הקושרת את המדפסת של פרומק למכתבי האיום, ואת היומנים למכתבים שנכתבו בכתב ידו. כנגד החשוד, לכאורה, פרומק, הוגשה היום הצהרת תובע.

מחקירה מעמיקה של המשטרה, עולה, כי העולה פרומק, היטיב להשתלב בעולם הפשע כאשר מחשב משטרת ישראל, פלט, כי מן הנתונים, כבר בעבר (הלא רחוק), הוגש נגדו כתב אישום בגין הכנה והנחת מטען חבלה בחוף סירונית, ופיצוץ מטען כנגד שכנתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן