ספרים | סופרים | משוררים

קרנית גולדווסר, תרצה על ספר “הדרך אליך” לחברי ’ארגון בקול’ באוניברסיטת תל אביב

0
0

ההרצאה מטעם ’ארגון בקול – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים’ מונגשת ל’כבדי שמיעה’ ו’חרשים’ באמצעות תמלול, מערכת שמע ושפת סימנים. תתקיים ביום שישי, ה-7 במרץ, בשעה 11:00 באוניברסיטת ת”א, אולם ההרצאות שבביה”ס לכלכלה ע”ש איתן ברגלס ◄ ההרצאה מונגשת לכבדו שמיעה וחרשים באמצעות תמלול, מערכת שמע ושפת סימנים.
קרנית גולדווסר, תרצה על ספר
קרנית גולדווסר, תרצה על ספר “הדרך אליך” לחברי ארגון ’בקול’ באוניברסיטת תל אביב

’בקול – ארגון כבדי שמיעה ומתחרשים’ בשיתוף ’מרכז המרצים בישראל’, מזמינים את הציבור ביום שישי, הקרוב, ה-7 במרץ, ב’אוניברסיטת תל-אביב’, במסגרת “זמן תרבות בקול” להרצאתה של קרנית גולדווסר על ספרה החדש “בדרך אליך” בו היא מגוללת את סיפור חייה האישיים ואת המהפכה הטרגית ששינתה את חייה.

קרנית גולדווסר היא כיום בעלת בעלת תואר שני (msc) בהנדסת איכות סביבה מהטכניון ומגישת תוכנית האקטואליה היומית “סטאטוס”, המשודרת ב”הוט”.

קרנית, התפרסמה לראשונה בעקבות חטיפתו של בעלה, אודי גולדווסר הי”ד, אשר נהרג במארב מתוכנן של ארגון הטרור של חיזבאללה בגבול ישראל – לבנון. עם הזמן הפכה קרנית לסמל המאבק למען שחרורם של חיילי צה”ל החטופים.

לאחרונה, הוציאה ספר בשם; “הדרך אליך” בו היא מגוללת את סיפור חייה האישיים ואת המהפכה הטרגית ששינתה את חייה.

הנושא המרכזי בהרצאה, הינו הספר; “הדרך אליך”, שכתבה קרנית ויצא לאור בספטמבר 2011. בהרצאה, כמו בספר, מתארת קרנית גולדווסר בשפה רהוטה, מלאת חיות ונוגעת ללב, את ההתמודדות של שנתיים מייסרות, את הדרך בה יוצאת סטודנטית צעירה לזירה הציבורית ונפגשת עם נציגים בכל רחבי העולם.

בין המילים נשזר לו גם סיפור האהבה העצוב של קרנית ובן זוגה שנרצח אודי.

ההרצאה מונגשת ל’כבדי שמיעה’ ו’חרשים’ באמצעות תמלול, מערכת שמע ושפת סימנים. תתקיים ביום שישי, ה-7 במרץ, בשעה 11:00 ב’אוניברסיטת תל-אביב’, אולם ההרצאות שבביה”ס לכלכלה ע”ש איתן ברגלס.

מחירי כרטיסים; חבר/ה ארגון “בקול”; במחיר של 40 ₪; זוג שאחד מהם הוא חבר/ה “בקול”, במחיר של 60 ₪; אחר; 60 ₪. מבצע למצטרפים חדשים ל”ארגון בקול”; במחיר של 100 ש”ח בלבד, דמי חבר שנתיים וכניסה ללא עלות להרצאה.

המארגנים, מבקשים לציין, כי מספר המקומות באולם מוגבל ועל כן, מומלץ להקדים ולרכוש כרטיסים בטלפון; 03-5257001 או באמצעות דואר אלקטרוני; info@bekol.org

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן