חדרה

חדרה: שולי לוי, המינוי הנכון של האיש הנכון בראש היחידה לאכיפה של עיריית חדרה

0
0

יחידת האכיפה בעיריית חדרה, אשר שולי לוי, יעמוד בראשה תכלול; הפיקוח העירוני והחנייה, סיירת, שיטור עירוני, בטיחות בדרכים, איכות הסביבה ויחידת אבטחה, עם ממשקים לפיקוח על הבנייה, על השילוט, פיקוח וטרינריה ◄ מנכ”ל העירייה לשעבר, איקי צור, הודיע, כי יפנה אל שר הפנים ומבקר המדינה במטרה לעצור את המינוי”
חדרה: שולי לוי, המינוי הנכון של האיש הנכון בראש היחידה לאכיפה של עיריית חדרה
חדרה: שולי לוי, המינוי הנכון של האיש הנכון בראש היחידה לאכיפה של עיריית חדרה

רפ”ק בדימוס שאול (שולי) לוי, ולשעבר מנהל מחלקת הפיקוח העירוני ואחראי על תחום המינהל, השיטור והביטחון של עיריית חדרה, ומי שניהל בעבר את תפקיד מנהל הפיקוח העירוני, נבחר למנהל יחידת האכיפה בעיריית חדרה.

מר שולי לוי, בן 53, נשוי ואב ל-3, יליד שכונת גבעת אולגה, כיום תושב חדרה, בעל תואר ראשון במינהל עסקים פרש משרות משטרת ישראל בשנת 2007 בדרגת רפ”ק.

זאת אחרי שנים רבות בשורות המשטרה; 12 שנה כחבלן, לאחר מכן, קצין בילוש בשומרון וכ-7 שנים קצין מודיעין שומרון. לאחר מכן, במחוז הצפוני של משטרת ישראל, וכיהן כסגן מפקד תחנת משטרת עפולה.

מר לוי, הגיע אל משטרת חדרה כראש לשכת בילוש מודיעין חדרה, כאמור, מילא שורה של תפקידי מודיעין,

לאחר פרישתו מהמשטרה התקבל לעיריית חדרה וכיהן בתפקיד מנהל הפיקוח העירוני ומ”מ מנהל אגף מש”ב (מינהל שיטור וביטחון).

יחידת האכיפה אשר לוי, יעמוד בראשה תכלול את הפיקוח העירוני והחנייה, סיירת, שיטור עירוני, בטיחות בדרכים, איכות הסביבה ויחידת אבטחה, עם ממשקים לפיקוח על הבנייה, על השילוט, פיקוח וטרינריה.

מנכ”ל העירייה לשעבר, מר איקי צור, הודיע לתקשורת המקומית, כי יפנה אל שר הפנים ומבקר המדינה במטרה לעצור את המינוי” – זאת ומאחר שמר לוי פוטר (2011), מהעירייה על רקע תפקודו, על רקע עבירות חמורות שביצע, ועל רקע משבר אמון בתפקודו.

האמת היא, כי בין לוי, ששימש אז, כמנהל מחלקת הפיקוח העירוני ואחראי על תחום המינהל, השיטור והביטחון של עיריית חדרה, ולבין מנכ”ל עיריית חדרה מר איקי צור, שררו יחסים עכורים, בלשון המעטה, שהביאו באותה תקופה לפיטוריו של לוי מן התפקיד, ובכך גם לפגיעה ב”נותן חסותו” אז מ”מ ראש העיר חדרה, הסגן לשעבר שמואל (סמי) לוי, שאף הוא נעצר לחקירה, בפרשה, שכונתה, אז; פרשת “אשת הפיתוי בעיריית חדרה”, וגם כתב מקומי, ששוחררו בתנאים מגבילים.

במחצית חודש מרץ 2011, שוחרר לוי, בקול ענות חלושה, ממעצרו על ידי בית המשפט המחוזי בחיפה. על התנהלות משפט זה, היה צו איסור פרסום.

אתמול (רביעי) טענו מנגד מקורביו של מר לוי, שהוא הציג ביוזמתו בפני ועדת המכרזים שבחנה 5 מועמדים, כי התיק נגדו נסגר,

זאת ועוד; אושר לו לחדש את רישיון הנשק האישי שלו. עם המינוי ולנוכח אוירת הטרור הפלילי ברחבי המדינה – אין ספק, כי שולי לוי, הוא המינוי הנכון של האיש הנכון בראש היחידה לאכיפה של עיריית חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן