צבא | משטרה | ביטחון

ראש הממשלה מר נתניהו: איראן, מחמשת, מממנת משטר אסד בטבח ההמוני שהוא מבצע

0
0

ראש הממשלה מר נתניהו; “חשוב שהעולם, יראה תמונות של סורים מטופלים בישראל… ומנגד נזכיר, איראן לא שינתה את מדיניותה התוקפנית, איראן לא שינתה את אופייה האכזרי, איראן, ממשיכה בתמיכתה במשטר אסד שעה שהוא טובח באזרחיו” ◄ אל ראש הממשלה נלוו בסיור ברמת הגולן, שר הביטחון יעלון והרמטכ”ל גנץ.
ראש הממשלה מר נתניהו: איראן, מחמשת, מממנת משטר אסד בטבח ההמוני שהוא מבצע
ראש הממשלה מר נתניהו: איראן, מחמשת, מממנת משטר אסד בטבח ההמוני שהוא מבצע

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הצהיר הבוקר (יום שלישי י”ח אדר א תשע”ד), בסיור שערך סיור ברמת הגולן, כי; “ביום שבו נפתחות בווינה שיחות המעצמות עם איראן על תוכנית הגרעין שלה, חשוב שהעולם, יראה את התמונות מהמקום הזה של סורים מטופלים בישראל, מקום שמפריד בין הטוב בעולם לרע בעולם. החלק הטוב, זאת ישראל, שמצילה את חייהם של נפגעי הטבח היומיומי שמתבצע בסוריה. אלו הם פניה האמיתיות של ישראל”.

“לעומת זאת” – המשיך ואמר ראש הממשלה מר נתניהו; “החלק הרע זאת איראן שמחמשת את מבצעי הטבח. זהו פרצופה האמיתי של איראן. כל הילדים שנפצעו, שלא לדבר על אלה שנהרגו, נפגעו כתוצאה מזה שאיראן, מחמשת, מממנת ומדריכה את ’משטר אסד’ ב’טבח ההמוני’ שהוא עושה”.

במהלך הסיור ברמת הגולן, יחד עם שר הביטחון מר משה יעלון והרמטכ”ל רא”ל בני גנץ, ביקר ראש הממשלה גם בבסיס שבו מטופלים פצועים מהקרבות בסוריה, שם אמר, כי; “מפה אני רוצה לומר לעולם היום, עם חידוש השיחות בין המעצמות לבין איראן, כי איראן לא שינתה את מדיניותה התוקפנית, איראן לא שינתה את אופייה האכזרי, איראן, ממשיכה בתמיכתה ב’משטר אסד’ שעה שהוא טובח באזרחיו. אלה הם פניה האמיתיות של איראן. אסור לעולם לשכוח זאת”.

ראש הממשלה מר נתניהו, שמע סקירות ממפקד פיקוד הצפון אלוף יאיר גולן בנקודת תצפית הנמצאת בגבול עם סוריה.

הסקירות הביטחוניות, עסקו בין השאר בהתבססות גורמי ’ג’יאהד עולמי’ בסוריה, ובעבודות ל’ביצור הגדר בגבול הצפון’.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, הבוקר, בסיור ברמת הגולן | צילום: לשכת עיתונות ממשלתית

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן