אינטרנט חדשות

חברת VMware, משדרגת תוכנית השותפים ומכריזה על תמיכה רחבה במערכת השותפים

0
0

תוכנית השותפים המשודרגת של VMware כוללת מבנה תגמול פשוט שנועד להעניק עקביות גדולה יותר, יכולת חיזוי וניידות עבור ספקי הפתרונות, ספקי השירות ושותפי ההפצה ◄ אירוע VMware Partner Exchange 2014’’ צפוי למשוך אליו השנה מעל 4,000 משתתפים ומעל 90 נותני חסות ומציגים.
חברת VMware, משדרגת תוכנית השותפים ומכריזה על תמיכה רחבה במערכת השותפים
חברת VMware, משדרגת תוכנית השותפים ומכריזה על תמיכה רחבה במערכת השותפים

כחלק מאירועי ’VMware Partner Exchange 2014’, המתקיימים השבוע בעיר סן פרנסיסקו, ארה”ב, הכריזה חברת VMware (NYSE: VMW), המובילה בתחום הווירטואליזציה ו’תשתיות הענן’ (Cloud computing), על מתן תמיכה רחבה במערכת השותפים הטכנולוגיים עבור פתרון VMware Virtual SAN ועל שדרוג תוכנית השותפים שלה.

פתרון VMware Virtual SAN הוא הראשון מ’בית VMware’ עבור אחסון מבוסס תוכנה. פתרון VMware Virtual SAN, שזמין כרגע בגרסת בטא, יהיה מוסמך עם ’שרתי חומרה’ ו-התקנים מבית סיסקו, דל, EMC, Fusion-io, HGST, HP, IBM, אינטל, LSI, Seagate , SanDisk ו-סמסונג ובכך לספק ללקוחות מגוון רחב של אפשרויות, עליהן ניתן להריץ את VMware Virtual SAN. פתרון זה’ צפוי להיות זמין בחציון הראשון של 2014.

אופיר זמיר, מנהל טכנולוגי בכיר, VMware באזור אגן הים התיכון, מסביר, כי; “פתרון VMware Virtual SAN, קיבל תגובה נלהבת מקהילת VMware, באמצעות גרסת ’הבטא הציבורית’ וקיבל בקלות את התואר של אחד הפתרונות ב’גרסת הבטא הציבורית’ המוצלחים ביותר של VMware, עם מעל 10,000 משתתפים רשומים.

ההתלהבות הזו, משתרעת על פני התמיכה הרחבה שלנו עבור חומרה ואחסון של תוכנית השותפים שלנו. ההתחייבות של השותפים לאשר את התקני החומרה והאחסון שברשותם עם VMware Virtual SAN, יאפשר ללקוחות המשותפים שלנו בחירה מקיפה וגמישה עבור פתרון האחסון מבוסס התוכנה”.

בעזרת פתרון VMware Virtual SAN, תספק VMware ללקוחותיה שתי אפשרויות לפריסה; VMware Virtual SAN Ready Nodes ורשימת תאימות חומרה מבוססת רכיבים.

האפשרות הראשונה תספק סדרה של שרתים מוגדרים מראש שיכולים לשמש, בעזרת VMware Virtual SAN, לפישוט התצורה והרכש. רשימה תאימות החומרה תכלול התקני פלאש נתמכים, כונני דיסקים קשיחים (HDD’s), בקרי קלט/פלט ואחסון במצב יציב, מה שיספק ללקוח את הגמישות לבחור את השרתים והרכיבים המתאים ביותר לצרכיו

תוכנית השותפים המשודרגת של VMware כוללת מבנה תגמול פשוט שנועד להעניק עקביות גדולה יותר, יכולת חיזוי וניידות עבור ספקי הפתרונות, ספקי השירות ושותפי ההפצה.

אירוע VMware Partner Exchange 2014, צפוי למשוך אליו השנה מעל 4,000 משתתפים ומעל 90 נותני חסות ומציגים. מומחי מחשוב מכל העולם, יגיעו השנה להשתתף באירוע PEX על מנת ללמוד על הפתרונות החדשים ביותר מ’בית VMware’ ולחלוק חוויות ושיטות עבודה מוצלחות עם מומחים אחרים מהתחום.

“השיפורים שאנו עושים נועדו לפשט את תוכנית השותפים שלנו ולהגדיל את שיתוף הפעולה באופן עקבי ורווחי יותר. הטכנולוגיות שאנחנו מביאים לשוק, בעזרת השותפים שלנו, מניעים את הארגונים לאמץ את ארכיטקטורת דטהסנטר מבוססי התוכנה, שבנויים על הבסיס של חוות שרתים מבוססות תוכנה או SDDC, עננים היברידיים, יכולות ניהול מתקדמות ופתרונות קצה” – מסביר שמוליק ענתבי, מנהל אזורי בכיר, אגן הים התיכון בחברת VMware; “אירוע PEX, יעצים את השותפים והלקוחות שלנו עם תובנות ואסטרטגיות הניתנות לביצוע וכלים להגדלת הערך העסקי, לצד קבלת יתרון תחרותי, כיוון שביחד אנחנו שולטים ב’מציאות החדשה’ בעולם המחשוב”.

▼ אודות VMware

חברת VMware

חברת VMware, מובילה בפתרונות בתחום הווירטואליזציה ותשתיות הענן, מאפשרת ללקוחותיה לשגשג בעידן הענן.

לקוחות מסתמכים על VMware שתעזור להם לשנות את הדרך שבה הם בונים, מספקים וצורכים מידע באופן מהפכני, שמבוסס על צרכיהם האישיים.

בשנת 2013, הכניסה החברה 5.21 מיליארד דולר, ויש לה מעל 500,000 לקוחות ומעל 55,000 שותפים.

בסיס החברה, ממוקם ב’עמק הסיליקון’ עם סניפים רבים מסביב לעולם.

☚ אל אתר החברה; VMware.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן