מסחר | תעשייה

מנכ”ל התאחדות התעשיינים לשר בנט: הכלכלה מרוב חיבוקים נחנקת

0
0

ראש ’מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים’, רון תומר; ״אני תעשיין גאה, אבל כיום אני אחד המשוגעים היחידים שחושבים כיום להקים מפעל חדש בישראל…” ◄ מנכ״ל מפעל ׳קליל׳, אריה ריכטמן; ״אין לנו כסף לשלם לכם משכורות אתם לא משרתי ציבור״. לשר בנט, אמר בפרט, כי; ״תודה על שינוי שם המשרד מתמ״ת לכלכלה. העברת לי מסר ולכן; סגרתי קווי יצור ואני קונה בחו״ל״ ◄ ראש מטה כחול לבן בכנסת, ח״כ נחמן שי; אני מקווה, כי השר בנט, ישנה את שם המשרד ל״משרד לעזרה לתעשייה”.
מנכ
מנכ”ל התאחדות התעשיינים לשר בנט: הכלכלה מרוב חיבוקים נחנקת

מנכ״ל התאחדות התעשיינים מר אמיר חייק, תקף היום (יום שלישי | י”א אדר התשע”ד) את שר הכלכלה, מר נפתלי בנט ב’ועדת הכלכלה’ שנערכה היום במסגרת ׳יום כחול לבן׳ ב’כנסת ישראל’, ואמר, כי; ״כולם מחבקים את הכלכלה ומרוב חיבוקים הצלעות שלה נשברות והיא נחנקת. ה’ארנונה’ עולה ומאשרים ללא הרף העלאות חריגות, מחירי המים והחשמל עולים ובנוסף ’שכר העבודה’ הולך ועולה. לצד כל זאת, הרגולציה חונקת את התעשייה והפקידות הממשלתית הורגת אותנו…”.

זאת ועוד, הוסיף מר חייק; “גם כוח אדם מקצועי, חסר מאוד ואישרו לנו רק 150 עובדים זרים לעבודה במפעלים. לכן כשמדברים איתי על דור ההמשך של התעשייה, אני תוהה מי יהיה פה בכלל עוד כמה שנים. הם מרגישים שבישראל לוקחים אותם כמובן מאליו וכבר עכשיו הם שואלים את עצמם אם לא עדיף להם להשקיע כספים בנדל״ן בחו״ל, מאשר במפעל״. סיכם מנכ״ל התאחדות התעשיינים.

ראש ’מטה כחול לבן בהתאחדות התעשיינים’, מר רון תומר, הוסיף, ואמר, כי; ״אני תעשיין גאה ובעל חברת תרופות שמעסיקה 150 עובדים בשכר שהוא מעל הממוצע במשק, אבל כיום, אני אחד ה”משוגעים” היחידים שחושבים כיום להקים מפעל חדש בארץ ישראל, בהשקעה של 150 מיליון שקל…

… לצערי, רוב היזמים מרגישים כיום שהם נמצאים תחת פחד מ’טרור כלכלי’ בתצורת ’חרם בינלאומי’, מבלי שהמדינה, מעניקה את התמיכה המתאימה. כיום אני מרגיש כ’תעשיין’ בן בודד, שלא רק שלא עוזרים לו, אלא גם חובטים בו״.

ח״כ נחמן שי ראש מטה כחול לבן בכנסת

מנכ״ל מפעל ׳קליל׳, מר אריה ריכטמן, הוסיף ואמר לח״כים ב’ועדת הכלכלה’ במסגרת ׳יום כחול לבן׳ ב’כנסת ישראל’, כי; ״אין לנו כסף לשלם לכם משכורות, אתם לא משרתי ציבור״.

לשר בנט, אמר בפרט, כי; ״תודה על שינוי שם המשרד מ-תמ״ת ל-כלכלה. העברת לי מסר ולכן; סגרתי קווי יצור ואני קונה ב… חו״ל״.

ראש מטה כחול לבן בכנסת, ח״כ נחמן שי, אמר בהקשר זה, כי הוא מקווה, כי השר בנט, ישנה את שם המשרד ל״משרד לעזרה לתעשייה”.

שר הכלכלה, מר נפתלי בנט, הגיב מצדו ואמר, כי; “במשרדי פועלים לעידוד היצוא, בעיקר למדינות מתפתחות כמו; הודו ו-סין, כמו כן, פועלים לעידוד החינוך המקצועי והטכנולוגי, מרחיבים מסלולי תעסוקה למיעוטים, כמו; ערבים ו-חרדים ולאחרונה, פעלו במיוחד להפיכת הקרן בערבות מדינה, לנוחה ונגישה”.

השר בנט, הבהיר, כי; ״אמנם לעיתים יש לנו מחלוקות, אך יש דבר אחד שאני יכול לומר בוודאות והוא שאנחנו כולנו פועלים למען מדינת ישראל.

אני מצדיע ל’תעשייה’, אתם אלו שממנים את המגזר הציבורי, אתם מייצרים הכנסות למדינה ממסים, אתם מייצרים מקומות עבודה וזהו חוד החנית של הציונות״.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן