כנסת ישראל

יו״ר ועדת העבודה, ח״כ מיקי רוזנטל, תקף את נפתלי בנט: אי אפשר לוותר על התעשייה

0
0

ח״כ מיקי רוזנטל: שר הכלכלה מר בנט, טעה כששינה את שם המשרד לכלכלה בלבד. יוקר המחייה הוא נושא מרכזי על סדר היום שלנו, אבל אי אפשר לוותר על התעשייה״ ◄ ראש האגף למחקר כלכלי, ב’התאחדות התעשיינים’, הגב’ דפנה אבירם ניצן, הציגה מחקר, אשר הראה, כי על כל רכישה של מיליארד שקלים, נוצרים במשק הישראלי 2,750 מקומות עבודה חדשים.
יו״ר ועדת העבודה, ח״כ מיקי רוזנטל, תקף את נפתלי בנט: אי אפשר לוותר על התעשייה
יו״ר ועדת העבודה, ח״כ מיקי רוזנטל, תקף את נפתלי בנט: אי אפשר לוותר על התעשייה

יו״ר ועדת העבודה, ח״כ מיקי רוזנטל, תקף הבוקר (שלישי | י”א אדר התשע”ד) את שר הכלכלה, נפתלי בנט ואמר, כי; זו הייתה טעות חמורה מצדו להוריד את התעשייה משם המשרד. ״׳יום כחול לבן׳ בכנסת, הוא יום מיוחד וחגיגי, אבל אי אפשר בלי ביקורת. השר בנט, טעה כשהוריד את המילה; ’תעשייה’ משם המשרד ושינה אותו לכלכלה בלבד. יוקר המחייה הוא נושא מרכזי על סדר היום שלנו, אבל אי אפשר לוותר על התעשייה״.

משנה למנכ״ל משרד הכלכלה, מר ינון אלרואי, אמר שלמרות שינוי שם; ’המשרד לכלכלה’, הם עדיין מייצגים את ’התעשייה’, אך מנכ״ל התאחדות התעשיינים, מר אמיר חייק, מיהר לתקוף אותו ואמר, כי; ״לא ממש, זה כבר לא המצב״.

הדברים נאמרו ב’ועדת העבודה’ שעסקה ב’רכישת תוצרת כחול לבן’ והשפעתה על יצירת מקומות עבודה חדשים במשק, במסגרת ׳יום כחול לבן׳ בכנסת.

ראש האגף למחקר כלכלי, ב’התאחדות התעשיינים’, הגב’ דפנה אבירם ניצן, הציגה מחקר, אשר הראה, כי על כל רכישה של מיליארד שקלים, נוצרים במשק הישראלי 2,750 מקומות עבודה חדשים.

אבירם, הבהירה, כי ניתן לפתח את הרכש ׳כחול לבן׳ גם בסקטור הממשלתי, גם בסקטור העסקי וגם בסקטור הפרטי; ״אם כל משפחה תרכוש תוצרת ׳כחול לבן׳ בעוד 200 שקלים בלבד בחודש, ייווצרו 14.5 אלף מקומות עבודה חדשים. המשמעות של כך הוא שכל אחד מאתנו יכול לעשות שינוי, אם רק תהיה לו מודעות גבוה יותר לחשיבות של רכישת מוצרים תוצרת הארץ״.

׳יום כחול לבן׳ חל היום (שלישי | י”א אדר התשע”ד) ב’כנסת ישראל’ בהובלת התאחדות התעשיינים ומשרד הכלכלה. לאורך היום, נערכו דיונים בנושא; ’מודעות ועידוד רכישת מוצרים תוצרת הארץ’, ב-ועדת החינוך, ועדת הכלכלה ו-ועדת העבודה.

׳יום כחול לבן׳ נחתם בצהריים, בטקס חגיגי, במעמד יו״ר הכנסת ח”כ יולי אדלשטיין, נשיא התאחדות התעשיינים ו-יו״ר נשיאות הארגונים העסקיים, מר צביקה אורן, מנכ״ל התאחדות התעשיינים ונשיאות הארגונים העסקיים מר אמיר חייק, ראש מפלגת העבודה ויו״ר האופוזיציה מר בוז׳י הרצוג, יו״ר מטה ׳כחול לבן׳ בכנסת ח”כ נחמן שי, ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות מר אבי ניסנקורן ושר הכלכלה מר נפתלי בנט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן