תאונת דרכים | תנועה

נהג טרקטור, נהרג בהתהפכות ליד חלוצית, בן 24, נפצע בינוני בהתהפכות ליד מושב עמיקם

0
0

ההרוג בשנות ה- 30 שנלכד מתחת הטרקטור ונהרג במקום, הוא עובד זר מתאילנד ◄ נהג טרקטור בן 24, נפצע באורח בינוני בהתהפכות טרקטורו בכניסה אל מושב עמיקם ליד זכרון יעקב.
נהג טרקטור, נהרג בהתהפכות ליד חלוצית, בן 24, נפצע בינוני בהתהפכות ליד מושב עמיקם
נהג טרקטור, נהרג בהתהפכות ליד חלוצית, בן 24, נפצע בינוני בהתהפכות ליד מושב עמיקם

שני נהגי טרקטורים היו מעורבים היום (יום שישי | ז’ אדר התשע”ד), בתאונת בהתהפכות; האחד בשנות ה-30, נהרג והשני נפצע היום (שישי) באורח בינוני לאחר התהפכות סמוך לכניסה למושב עמיקם.

זכי הלר דובר מד”א, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; אחה”צ בשעה 16:05, דווח ל’מוקד מד”א מרחב נגב’ על טרקטור שהתהפך בשטח בין מושב חלוצית לישוב נוה, אשר ב’חבל אשכול’ בדרום הארץ.

חובשים ופאראמדיקים של מגן דוד אדום (מד”א), שהגיעו למקום דיווחו על גבר בשנות ה-30 שנלכד מתחת הטרקטור ונהרג במקום. פאראמדיקים של מד”א קבעו את מותו.

עומר אלמכאווי פאראמדיק של מד”א, סיפר, כי; “כאשר הגענו למקום, בשטח בין היישובים ראינו טרקטור הפוך, מתחת לטרקטור נלכד גבר בשנות השלושים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה ודופק, הוא נהרג במקום ונאלצנו לקבוע את מותו.

נהג טרקטור, נוסף היה מעורב היום (שישי), בהתהפכות טרקטורו. הנהג בן 24 נפצע באורח בינוני לאחר התהפכות ליד הכניסה למושב עמיקם באזור זכרון יעקב.

חובשים ופרמדיקים של ארגון ההצלה הלאומי מד”א (מגן דוד אדום), אשר חשו אל זירת התאונה, טיפלו בפצוע ופינו אותו לבית החולים הלל יפה בעיר חדרה, הנהג הצעיר, סובל מ’פגיעות גפיים’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן