חינוך

חדרה: מורה בביה”ס “שילה” בשכ’ גבעת אולגה אחת מ-100 מצטייני משרד החינוך

0
0

יוכי הינדי מביה”ס הממלכתי-דתי “שילה”, פיתחה יוזמות חדשניות רבות בבית הספר”, אומרים בבית הספר; “עבודתה הברוכה ניכרת גם בהשקעתה הרבה מעבר לזמן. יוכי, מגיעה לבית הספר גם בימים החופשיים לקידום תהליכים חינוכיים וחברתיים. בתחום הפדגוגי, ניכרת השקעה רצינית ועבודה מקצועית, דבר המוביל להישגים משמעותיים, מטפחת מצוינות בתחומה, ועל כך מעידים ההישגים הגבוהים של התלמידים במעבר לחט”ב לשביעות רצון ההורים והילדים.
חדרה: מורה בביה
חדרה: מורה בביה”ס “שילה” בשכ’ גבעת אולגה אחת מ-100 מצטייני משרד החינוך

גאווה למערכת החינוך בעיר חדרה; הגב’ יוכי הינדי, מורה בבית הספר הממלכתי-דתי “שילה”, בשכונת גבעת אולגה, נבחרה להיות אחת מ-100 אנשי החינוך המצטיינים לשנת תשע”ד. הינדי, צפויה לקבל את ’אות ההוקרה’ בטקס חגיגי שיתקיים בעיר ירושלים במעמד שר החינוך וראש החמ”ד (חינוך ממלכתי דתי).

מדי שנה, נבחרים אנשי חינוך מצטיינים על-ידי משרד החינוך ו’מינהל החינוך הדתי’ לרשימה המכונה; “מורי המאה”. הקריטריונים לבחירה כוללים; יצירה חינוכית, כיוונים תורניים, וכן יוזמות או חידושים פורצי דרך בתחום ההוראה והפדגוגיה שהובילו במסגרת עבודתם.

השנה, כאמור, נכללת ברשימה המכובדת גם המורה יוכי הינדי מבית הספר הממלכתי-דתי “שילה”, בשכונת גבעת אולגה, בו היא עובדת בבית הספר זו השנה ה-38.

הגב’ הינדי, היא מחנכת כיתה ו’, מורה למתמטיקה, רכזת מתמטיקה, ביטחון ומחשבים. בעקבות בחירתה של הינדי, הביעו המנהלת, צוותי ההוראה, צוות הפיקוח, התלמידים וההורים תמיכה וגאווה על בחירתה.

בבית ספר “שילה”, יודעים לספר, כי המורה, יוכי, משמשת גם כסגנית לא פורמלית ומ”מ מנהלת בית הספר. היא נוטלת חלק משמעותי בתפקידים ניהוליים, מקבלת החלטות ומובילה את צוותי המורים והתלמידים.

כמו כן, משמשת כעמוד התווך של חברי הצוות המוביל, מקדמת תהליכים פדגוגיים וערכיים בבית הספר.

“יוכי, פיתחה יוזמות חדשניות רבות בבית הספר”, אומרים בבית הספר “שילה” בשכונת גבעת אולגה; “עבודתה הברוכה ניכרת גם בהשקעתה הרבה מעבר לזמן.

המורה המצטיינת יוכי, מגיעה לבית הספר גם ב”ימים החופשיים” לקידום תהליכים חינוכיים וחברתיים.

בנוסף, בתחום הפדגוגי ניכרת השקעה רצינית ועבודה מקצועית, דבר המוביל להישגים משמעותיים, מטפחת מצוינות בתחומה, ועל כך מעידים ההישגים הגבוהים של התלמידים במעבר ל-חט”ב לשביעות רצון ההורים והילדים.

באישיותה הקורנת, יוצרת יוכי הינדי, אווירה חיובית ובונה, מתמידה בקיום קשר החם ובונה עם התלמידים, ההורים והקהילה.

אין ספק שעבודתה המסורה של יוכי, הינה עבודת קודש ועל כך תבורך משמיים”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן