רפואת שיניים

עכו: מרפאת השיניים לוטוס בעירייה העניקה 2729 טיפולים בשנה החולפת

0
0

כל תושבי עכו אשר ידם אינה משגת מימון עלות טיפולי שיניים והמעוניינים בקבלת השירות הנ”ל, מוזמנים לפנות לעובדות הסוציאליות ב’מנהל הרווחה’ של העירייה או למזכירות המנהל לצורך קבלת הפנייה ◄ ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי; “מיזם ייחודי שנותן מענה ל’משפחות מעוטות יכולת’, והוא מתאפשר הודות לתרומתם של משפחת שטראוס ותורמים נוספים”.
עכו: מרפאת השיניים לוטוס בעירייה העניקה 2729 טיפולים בשנה החולפת
עכו: מרפאת השיניים לוטוס בעירייה העניקה 2729 טיפולים בשנה החולפת

’מרפאת השיניים לוטוס’ הפועלת בעיריית עכו, העניקה 2729 טיפולים במהלך שנת 2013 לתושבים מעוטי יכולת. מניתוח נתוני המרפאה כפי שהוצגו לראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, עולה, כי במהלך השנה החולפת (2013), טופלו 521 איש מהם 410 מבוגרים ו-111 ילדים. בסה”כ בוצעו 2729 טיפולי שיניים שונים.

מאז נכנס ’חוק בריאות לילדים’ בשנת 2011, המרפאה החליטה להרחיב את סל השירותים ע”י מתן טיפולי שיניים גם להורי הילדים המטופלים כמו גם לכל אוכלוסיית הרווחה בוגרים, מבוגרים וקשישים.

המרפאה בעכו הוקמה בשנת 2007 באמצעות תרומת ’חברת לוטוס’ וביוזמת ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, אשר ליווה את המרפאה לכל אורך הדרך ובזכות תרומה של מיכאל שטראוס והגב’ רעיה שטראוס-בן דרור, הורחב ’סל השירותים’ של המרפאה והיא הכפילה את היקף שירותיה.

כיום מספקת המרפאה סל טיפולי שיניים מלא החל מטיפולים משמרים (סתימות, עקירות, טיפולי שורש, ניקוי אבן וכו’) וכלה בטיפולים משקמים לאוכלוסייה הבוגרת והמבוגרת כולל קשישים (תותבות, כתרים, מבנים ועוד). הטיפולים מתקיימים במחירים סמליים ובתנאי תשלום נוחים.

ראש העיר עכו מר שמעון לנקרי, ציין, כי מדובר במיזם ייחודי שנותן מענה ל’משפחות מעוטות יכולת’, והוא מתאפשר הודות לתרומתם של משפחת שטראוס ותורמים נוספים.

“בזכות פעילותה הנמרצת של חברת לוטוס מצליחה המרפאה בעירייה להעניק ללקוחותיה שירות רפואי מקצועי ובמחיר השווה לכל נפש”, הוסיף לנקרי.

דובר עיריית עכו מר שרון דהאן, מסר ל’פורטל כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כל תושבי עכו אשר ידם אינה משגת מימון עלות טיפולי שיניים והמעוניינים בקבלת השירות הנ”ל, מוזמנים לפנות לעובדות הסוציאליות ב’מנהל הרווחה’ של העירייה או למזכירות המנהל לצורך קבלת הפנייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן