חדרה

חדרה: הנהלת העיר חדרה אישרה את תקציב שנת 2014

0
0

בישיבת המועצה הקרובה, יעלה התקציב לאישור מועצת העיר חדרה. מדובר בתקציב מאוזן ובמקביל בתוכנית התייעלות מקיפה, תוך שמירה על מתן מענה לצרכי התושבים, עם דגש על תחומי חינוך, רווחה וחזות העיר ◄ ראש העיר חדרה, מר צביקה גנדלמן; “שנת 2014 היא שנת ריסון תקציבי, כמתחייב ממצבה הכספי של העירייה, כאשר המטרה המרכזית היא המשך שגשוגה ופיתוחה של העיר תוך הרחבת מערך השירות לתושב”.
חדרה: הנהלת העיר חדרה אישרה את תקציב שנת 2014
חדרה: הנהלת העיר אישרה את תקציב שנת 2014

תקציב שנת 2014, של עיריית חדרה, העומד על 523,685,209 שקלים, אושר בהנהלת העיר חדרה, והוא יובא לאישור מועצת העיר חדרה, בישיבת המועצה הקרובה שתתקיים ב-29 בינואר.

מעיריית חדרה, מוסרים, כי תקציב 2014, נבנה בעמל רב על-ידי הצוות המקצועי והוא מביא לידי ביטוי כספי את המדיניות של הנהלת העיר החדשה ובראשה ראש העיר מר צביקה גנדלמן. מדיניות זו, כוללת חתירה ל’איזון תקציבי’, הכנסת ערכים ברורים של מנהל תקין ושקיפות לכל הניהול הכספי של העירייה, השקעה בתחומים שיסייעו לפיתוח העיר, הקפדה יתרה על חזות העיר, ניקיונה ואכיפת חוקי העזר העירוניים גם ביחס לחנייה, רישוי עסקים וכדומה.

תקציב עיריית חדרה המאוזן, מצביע על התנהלות אחראית, ומגלם את צרכי האוכלוסיות השונות בעיר וכן את יכולת העירייה לגייס כספים למימון פעולותיה, כל זאת תוך המשך פיתוחה ושגשוגה של העיר.

התקציב נותן מענה לצרכים השונים של האוכלוסייה בעיר, לצד קיצוצים בשומנים ובמותרות, בראש ובראשונה בדרגי הניהול הבכירים.

במקביל לאישור התקציב בהנהלת העיר, החלה הנהלת העיר ליישם תוכנית התייעלות מקיפה בעיריית חדרה, שכוללת בין היתר: התייעלות בנושא; כוח אדם, התאמת עלות השכר הכוללת לרמה המקובלת ברשויות בסדר גודל דומה (כ-36 אחוז מהתקציב, במקום 41 אחוז בשנת 2013); בדיקת ההתקשרויות עם נותני שירותים, כגון; אשפה, טיאוט, גינון. בדיקת נושא היסעי תלמידים מול הנחיות משרד החינוך. ייעול מערכת הרכש העירונית. בדיקת גופי הסמך, עמותת על”ה, החברה הכלכלית ותאגידי המים והביוב.

למרות הריסון התקציבי המתחייב, הנחה גנדלמן את אנשי המקצוע לא לפגוע ברמת החינוך התרבות והספורט, לתגבר את הסיוע הניתן לאוכלוסיות הנזקקות לשירותי הרווחה, ולשמור על רמה נאותה של ניקיון וחזות העיר, ומעל לכל, להעלות את רמת השירות הניתן על ידי עובדי העירייה לתושבי העיר.

בין היתר הוגדל תקציב החינוך בכ-2.4 אחוז ויעמוד בשנת 2014 על 131 מיליון שקלים; תקציב הרווחה גדל בכ-7.5 אחוז ובמקביל חל גידול של יותר מפי 2 בתקציב התמיכות.

גם תקציב התרבות והפנאי נהנה מגידול של 3.5 אחוז, וגידול של יותר מ-15 אחוז בתקציב מתנ”ס גבעת אולגה.

תקציב ניקיון העיר ופינוי האשפה גדל ב-16%, תקציב הטיאוט גדל ב-25 אחוז, וגידול דומה נוסף גם בתקציב הגינון.

לדברי ראש העיר חדרה, מר צביקה גנדלמן; “שנת 2014 היא שנת ריסון תקציבי, כמתחייב ממצבה הכספי של העירייה, כאשר המטרה המרכזית היא המשך שגשוגה ופיתוחה של העיר תוך הרחבת מערך השירות לתושב”.

“אני מאמין, כי צעדי ההתייעלות שנקטנו ובאים לידי ביטוי בתקציב, יובילו את העיר לצמיחה מחודשת כבר בשנת התקציב הבאה, שאותה נתחיל לתכנן כבר בחודשים הקרובים”, הוסיף וסיכם ראש העיר, מר גנדלמן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן