תיירות | נופש

מלון ענבל: צי הכתבים קנדי יסקר ביקור ראש הממשלה הקנדי מר סטיבן הארפר בישראל

0
0

אלכס הרמן, סמנכ”ל שיווק ומכירות במלון ענבל; “אנו גאים לארח את ראש ממשלת קנדה מר הארפר ואת העיתונאים הקנדים ב’מלון ענבל’, כפי שעשינו בשנה שעברה עם צי העיתונות של הבית הלבן. גם הפעם מלון ענבל היוקרתי ערוך לשרת את הכתבים אשר ייהנו מגישה מלאה לכל מתקני המלון כולל טרקלין העסקים האקסקלוסיבי, ולספק את הצרכים המיוחדים הנובעים מאופי עבודתם הייחודי של העיתונאים”.
מלון ענבל: צי הכתבים קנדי יסקר ביקור ראש הממשלה הקנדי מר סטיבן הארפר בישראל
מלון ענבל: צי הכתבים קנדי יסקר ביקור ראש הממשלה הקנדי מר סטיבן הארפר בישראל

שגרירות קנדה בישראל בחרה במלון ענבל (Inbal Hotel Jerusalem) בירושלים לאירוח צי הכתבים המלווה את ביקורו של ראש ממשלת קנדה ה-22 של קנדה, מר סטיבן הארפר (Stephen Joseph Harper), בישראל בשבוע הבא. צי הכתבים הקנדים, המייצג כתבים מכ- 30 כלי תקשורת שונים, יסקר את הביקור ממרכז תקשורת מתקדם אשר יוקם במלון לצורך זה.

זוהי איננה הפעם הראשונה שבו מלון ענבל, מתמודד עם האתגר הלוגיסטי הכרוך באירוח כתבים זרים והקמת ’חמ”ל תקשורת’ מסוג זה. בשנה שעברה, בעת ביקורו של הנשיא ברק אובמה בארץ ישראל, בחר הבית הלבן ב’מלון ענבל’ היוקרתי לארח כ-150 כתבים זרים אשר סיקרו את ביקור נשיא ארה”ב מר אובמה בישראל – צי העיתונות הגדול ביותר שהגיע לישראל אי פעם.

הכתבים סיקרו את הביקור מ’מרכז תקשורת מתקדם’ שהוקם בהזמנת הבית הלבן ב’מרכז הכנסים של מלון ענבל’, אשר סיפק להם שירותי תקשורת מהירה בהתאם לצרכיהם.

רשתות הטלוויזיה האמריקאיות, שידרו דיווחים חיים מסוויטת הפנטהאוז המפוארת של מלון ענבל, על רקע הנוף הייחודי של העיר העתיקה.

אלכס הרמן, סמנכ”ל שיווק ומכירות במלון ענבל, אמר, כי; “אנו גאים לארח את ראש ממשלת קנדה מר הארפר ואת העיתונאים הקנדים ב’ענבל’, כפי שעשינו בשנה שעברה עם צי העיתונות של הבית הלבן. גם הפעם מלון ענבל היוקרתי ערוך לשרת את הכתבים אשר ייהנו מגישה מלאה לכל מתקני המלון כולל טרקלין העסקים האקסקלוסיבי, ולספק את הצרכים המיוחדים הנובעים מאופי עבודתם הייחודי של העיתונאים.”

▼ אודות מלון ענבל

מלון ענבל (Inbal Hotel Jerusalem), הוא מלון יוקרתי ברמת 5 כוכבים דה לקס, המהווה שלוחה טבעית לכל ההיצע המפואר של העיר ירושלים. המלון, עטור הפרסים משקיף אל עבר העיר העתיקה מרחק הליכה קצר ממנה ומאתרי התרבות והבילוי המרכזיים של העיר.

המלון, ידוע בשירות איכותי ויוקרתי, בצד אוירה ביתית וחמימה, ובאופיו הירושלמי והאינטימי. המלון, מציע שירותים יוקרתיים, אירוח אישי וחוויה קולינרית יוצאת דופן.

לרשות אורחי המלון, עומדים מועדון הבריאות והספא המפורסם, בריכת שחייה מחוממת (ומקורה בחורף), אולם נשפים וכנסים מודולרי המכיל עד 800 איש, וטרקלין עסקים אקסקלוסיבי.

בשנה האחרונה זכה המלון ב- Certificate of Excellence של אתר התיירות המוביל TripAdvisor, וכן דורג על ידי גולשיו בעשירון העליון של המלונות המובילים בעולם, כמלון יוקרה מוביל, וכמלון מצטיין ברמת השירות שלו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן