נעים ברכב

כביש 65: צומת מרומזר, חדש נחנך השבוע, יחל לפעול מהיום (שני), מהשעה 22:00

0
0

חברת ’נתיבי ישראל’ השקיעה 17 מיליון ₪ בהקמת צומת מרומזר חדש בכניסה לכפר מושרייפה, בין כביש החוף וכביש 6, לבין צומת מגידו ◄ הרמזור משפר את הבטיחות בצומת שהיווה מוקד סיכון עבור משתמשי הכביש
כביש 65: צומת מרומזר, חדש נחנך השבוע, יחל לפעול מהיום (שני), מהשעה 22:00
כביש 65: צומת מרומזר, חדש נחנך השבוע, יחל לפעול מהיום (שני), מהשעה 22:00

צומת מרומזר חדש נחנך השבוע, עבור העושים את דרכם בכביש 65 בין צפון הארץ ו’עמק יזרעאל’, לבין כביש 6 (ב’מחלף ברקאי’), או כביש החוף (כביש 2) ו’כביש 4’. הרמזור, יתחיל לפעול החל מהיום (יום שני | י”ב שבט התשע”ד), מהשעה 22:00.

הצומת החדש, בטבורו של וואדי עארה, הוקם ע”י חברת נתיבי ישראל בהשקעה כספית של 17 מיליון שקל, במטרה לשפר את הבטיחות בכניסה ל’כפר מושרייפה’.

ב’נתיבי ישראל’, מציינים, כי הקמת הצומת בוצעה במסגרת פרויקט “מוקדי סיכון”, שנועד לשפר את הבטיחות ולהפחית את הסיכון עבור הולכי הרגל והנוסעים במקום.

קטע הכביש האמור, בין מחלף ברקאי לבין צומת מגידו, מקשר בין מישור החוף לבין הגליל המזרחי והביקושים לו עלו בעשור האחרון, גם כתוצאה מפתיחת ’כביש 6’ לתנועה.

אבי שמול, יועץ תקשורת של נתיבי ישראל, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בצומת שהיה צומת בצורת T לא מרומזר, נכללה גם כניסה לא מוסדרת ל’שכונת עקאדי’ השייכת לעיר אום אל פאחם ממזרח לכביש.

הצומת לא עמד בסטנדרטים מתקדמים והוא שימש נקודת חצייה עבור המתגוררים בשני צדיו. במסגרת העבודות, הוסדרו החיבורים למזרח ולמערב והאפשרות לחציית הולכי הרגל.

העבודות שנוהלו ע”י חברת “דרכיה”, כללו עבודות לשיפור הגיאומטריה, דרכי הגישה, ריבוד, תאורה, שילוט, יצירת מעבירי מים ותעלות ניקוז ושיקום נופי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן