מסחר | תעשייה

מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים

0
0

אות הוקרה מיוחד ניתן על כך, כי משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, דורג כמשרד נוח ביותר לעסקים במדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר לשנת 2013 ◄ שר התחבורה; “זהו יום של גאווה עבורי. כשנכנסתי לתפקיד הצבתי את מתן השירות כיעד, ואני מצדיע לעובדי המשרד שסייעו בהשגת המטרה…”.
מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים
מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר למשרד התחבורה והבטיחות בדרכים

נשיא איגוד לשכות המסחר עו”ד אוריאל לין, העניק אמש (ראשון, 5.1.2014) לידי שר התחבורה והבטיחות בדרכים ח”כ ישראל כ”ץ, את אות הוקרה מיוחד על הישגים יוצאי דופן לצמצום הביורוקרטיה עבור המגזר העסקי והציבור בישראל ועל היות משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, כמשרד הנוח ביותר לעסקים ב’מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר’ לשנת 2013.

האירוע, התקיים במסגרת פגישת עבודה שהתקיימה בין שר התחבורה, ח”כ ישראל כץ, מנכ”ל משרדו עוזי יצחקי והצוות הבכיר של משרד התחבורה, יחד עם נציגי איגוד לשכות המסחר, עו”ד אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, עו”ד דן כרמלי, סמנכ”ל לענייני חקיקה, כנסת וממשל, חיים עוז, סמנכ”ל חטיבות ענפיות והגב’ יפה חובב, מנהלת תחום ענפי.

שר התחבורה מר כץ, אמר במפגש, כי; “זהו יום של גאווה עבורי. כשנכנסתי לתפקיד הצבתי את מתן השירות כיעד, ואני מצדיע לעובדי המשרד אשר סייעו בהשגת המטרה. לצד הרפורמות הגדולות ולתנופת התשתיות, חשוב לזכור את האזרח מן השורה- ואני שמח שאנו עושים זאת”.

לין, אמר במפגש, כי; “ב’איגוד לשכות המסחר’, ישנה הערכה רבה לעמדת שר התחבורה בכל הקשור להובלת התהליך של הקמת שני נמלי-ים חדשים בישראל. העובדה, כי משרד התחבורה נמצא בראש הטבלה מבין המשרדים של מי שמפחית את נטל הביורוקרטיה מעול הציבור היא הישג רב משמעות וראוי להוקרה רבה”.

“איגוד לשכות המסחר, רואה בהפחתת הנטל מעל המגזר העסקי אחת מהדרכים הבדוקות שיתרמו לשיפור יחסי האזרח למוסדות המדינה, לעידוד הצמיחה במשק, להפחתת העלויות המושתות על המגזר העסקי ופיתוח תרבות של שירות טוב יותר ממשרדי הממשלה לציבור הרחב”.

◄ מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר

מדד הביורוקרטיה של איגוד לשכות המסחר, המבוצע באמצעות חברת SQ, המתפרסם אחת לרבעון, בודק את איכות השירות וחווית הלקוח במשרדי הממשלה ובגופים הממשלתיים השונים; הבריאות, התחבורה, הפנים, האוצר (רשות המסים), הכלכלה (התמ”ת לשעבר), המוסד לביטוח לאומי ומערכת בתי המשפט.

המדד מורכב מארבעה קריטריונים; זמינות נציגים, זמן הטיפול בפניה, יחס אישי ואיכות הפתרונות.

המדד בוחן גם תהליכים המתרחשים במשרדים כגון הנפקת רישיונות, הוצאת/חידוש דרכון, תשלומים למשרדים ועוד.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן