כנסת ישראל

יו״ר הכנסת, אדלשטיין: פרשה הציתות חמורה ואני מקווה שמדובר בקרחון עצמו ולא בקצהו

0
0

יו”ר הכנסת, אדלשטיין על פרשת הריגול לפיה ארה”ב, יירטה תכתובות דואר אלקטרוני של לראשי-ממשלות ובכירים בישראל; “זה 28 שנים שהממשל בארה”ב חוזר ומטיף לישראל על הסכנה וחוסר האמון הטמונים בריגול בין מדינות ידידות ואילו היום מתברר שהדבר היה מן השפה לחוץ. אין לי דרך אחרת להגדיר את מה שקרה, אלא כצביעות” ◄ “המרגל יונתן (יהונתן) ג’יי פולארד, צריך להיות משוחרר מהכלא ללא כל קשר לפרשת הריגול האחרונה…”.
יו״ר הכנסת, אדלשטיין: פרשה הציתות חמורה ואני מקווה שמדובר בקרחון עצמו ולא בקצהו
יו״ר הכנסת: פרשה הציתות חמורה ואני מקווה שמדובר בקרחון עצמו ולא בקצהו

יו”ר הכנסת, יולי (יואל) אדלשטיין, הגיב היום (י”ט בטבת תשע”ד) על פרשת הריגול לפיה ארה”ב יירטה תכתובות דואר אלקטרוני של לראשי-ממשלות ובכירים בישראל; מר נתניהו נתניהו, מר אולמרט ומר אהוד ברק בין השנים; 2008-2009, כי; “מדובר בפרשה חמורה ואני מקווה שמדובר בקרחון עצמו ולא בקצהו, אחרת הדבר עלול להזיק ליחסינו עם ארה”ב”.

יו”ר הכנסת, ח”כ אדלשטיין, הוסיף ואמר, כי; “זה 28 שנים שהממשל בארה”ב חוזר ומטיף לישראל על הסכנה וחוסר האמון הטמונים בריגול בין מדינות ידידות ואילו היום מתברר שהדבר היה מן השפה לחוץ. אין לי דרך אחרת להגדיר את מה שקרה, אלא כצביעות”.

המרגל פולארד

בהתייחסו לקמפיין שחרורו של המרגל יונתן (יהונתן) ג’יי פולארד (59) מהכלא בארה”ב (יהודי, אזרח ארצות הברית שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל, נתפס ונידון לתקופת מאסר עולם, מאז נובמבר 1985), טען יו”ר הכנסת, ח”כ יולי (יואל) אדלשטיין, כי; “הוא צריך להיות משוחרר מהכלא ללא כל קשר לפרשת הריגול.

מדובר בעוול מתמשך כלפי אדם שנפל קרבן לצדקנות והעמדת פנים. אל לנו הישראלים לחוש בושה או להתנצל בתביעה ברורה זו”. סיכם יו”ר הכנסת.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן