חדשות בריאות

מרכז הרפואי פדה, פוריה-טבריה: 5 התקפי לב ב-24 שעות בגלל מפגעי מזג האוויר

0
0

ד”ר עופר אמיר, מנהל המחלקה במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי פדה, פוריה-טבריה; “יש קשר בין הסופה ומזג האוויר הקר במיוחד בימים האחרונים לבין גל התקפי הלב, טמפרטורה קרה באופן חריג וסטרס בכלל, יכולים בהחלט לתרום להחשת התקפי לב”.
מרכז הרפואי פדה, פוריה-טבריה: 5 התקפי לב ב-24 שעות בגלל מפגעי מזג האוויר
מרכז הרפואי פדה, פוריה-טבריה: 5 התקפי לב ב-24 שעות בגלל מפגעי מזג האוויר

במחלקה הקרדיולוגית ב’מרכז הרפואי פדה, פוריה’ בעיר טבריה, לא ראו גל כזה בעבר, 5 מקרים של התקפי לב, ו’צנתורים’ דחופים בוצעו לחמישה גברים שהגיעו למרכז הרפואי במהלך 24 שעות. לדברי מנהל המחלקה, ד”ר אמיר, הקור העז, תורם להחשת התקפי לב.

בנימין ירון (בן 46) מהעיר טבריה, יצא הבוקר (יום שלישי | י”ד טבת התשע”ד) לעבודתו בחברת “תנובה”, כהרגלו; “הייתי בעבודה כרגיל, בשעה 8:00 בערך, הרגשתי פתאום לחצים בחזה שהתגברו תוך דקות…” – ירון, הובהל למרכז הרפואי ע”ש ברוך פדה פוריה והועבר בדחיפות לצנתור ב’מחלקת טיפול נמרץ לב’.

ד”ר דאוד קרוואני, רופא בכיר במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי פדה, פוריה, סיפר, כי; “במהלך 24 השעות האחרונות מאז יום שני, 16.12.13 בבוקר הובהלו ל-מחלקת טיפול נמרץ לב חמישה (5) מטופלים, כולם גברים בגילאים של; 46-60 שנה, אשר עברו צנתור דחוף בשל התקף לב (אוטם חריף של שריר הלב)”.

“אני מצנתר כאן כבר 12 שנה, אף פעם לא היה לנו גל כזה של 5 צנתורים דחופים, של גברים יחסית צעירים, במהלך יממה אחת”. סיפר ד”ר קרוואני.

לדברי ד”ר עופר אמיר, מנהל המחלקה במחלקה הקרדיולוגית במרכז הרפואי פדה, פוריה-טבריה; “יש קשר בין הסופה ומזג האוויר הקר במיוחד בימים האחרונים לבין גל התקפי הלב, טמפרטורה קרה באופן חריג וסטרס בכלל, יכולים בהחלט לתרום להחשת התקפי לב”.

מיה צבן, דוברת המרכז הרפואי פדה, פוריה, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; כי כל המטופלים, ציינו, כי לא סבלו ממחלות לב בעבר; “אין לי עבר של בעיות לב, זה בא לי ממש בהפתעה. אני שמח שטופלתי במהירות ועכשיו אני מרגיש יותר טוב” – סיפר בנימין, כשעה לאחר שעבר את הצנתור.

פריד נעום, טכנאי אחראי צנתורים, ציין, כי הצוות במחלקה לא הפסיק לעבוד שעות ארוכות בשל גל המקרים הדחופים; “בחורף יש יותר מקרים של התקפי לב אבל אף פעם לא היה לנו גל כזה של 5 מקרים אחד אחרי השני…”.

בנימין ירון, אחד המטופלים אשר עברו צינטור, ומר פריד נעום טכנאי אחראי צנתור בבית חולים פוריה | צילום: דוברות מרכז הרפואי פדה, פוריה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן