חדשות בריאות

חדרה: אושפז במח’ האורתופדית במרכז הרפואי הלל יפה, תרם 30 כיסאות גלגלים

0
0

ניסים אנקווה, בעל אולם שמחות מוכר, שרצה להודות לצוות המטפל, תרם את “התרומה הכי מהירה” בבית החולים הלל יפה בעיר חדרה, כשעשה זאת בצורה מקורית ביותר – ביום שחרורו הגיעה משאית שפרקה תרומה למחלקה האורתופדית של 30 כסאות גלגלים.
חדרה: אושפז במח’ האורתופדית במרכז הרפואי הלל יפה, תרם 30 כיסאות גלגלים
חדרה: אושפז במח’ האורתופדית במרכז הרפואי הלל יפה, תרם 30 כיסאות גלגלים

ניסים אנקווה, בעל אולם שמחות מוכר, שרצה להודות לצוות המטפל, תרם את “התרומה הכי מהירה” בבית החולים הלל יפה בעיר חדרה, כשעשה זאת בצורה מקורית ביותר – ביום שחרורו הגיעה משאית שפרקה תרומה למחלקה האורתופדית של 30 כיסאות גלגלים.

ניסים אנקווה, תושב חדרה ובעל אולם שמחות מוכר באזור, ריסק את רגלו במהלך נחיתה עם טרקטורון רחיפה. הוא הובא ל’מרכז הרפואי הלל יפה’ בחדרה והוכנס לניתוח אורתופדי לאיחוי השבר המורכב. בימים שלאחר מכן, ועם התאוששותו, התבשלה בו ההחלטה שהוא רוצה לעשות משהו ייחודי לצוות מחלקה אורתופדית שטיפל בו ולטובת מטופלים אחרים בבית החולים.

כשהיה כבר כמעט בדרכו לביתו, לפני כשבוע וחצי, הגיע מר אנקווה ללשכת מנהל המרכז הרפואי הלל יפה, פרופ’ מאיר אורן, וביקש להיפגש עימו בדחיפות האפשרית.

“אני רוצה לתרום 30 כסאות גלגלים”, אמר והוסיף מיד; “בעצם, הם כבר בדרך לכאן. עוד שעתיים מביאים אותם. זאת הדרך שלי להודות לכם על הטיפול המסור – מ-חדר מיון ועד המחלקה אורתופדית א’. פשוט הצילו לי את הרגל. הרופאים, האחיות וכל הצוות – זה לא משהו שפוגשים כל יום”.

פרופ’ מאיר אורן

במחלקה ובבית החולים ע”ש הלל יפה בחדרה, הופתעו ושמחו על התרומה, שהתקבלה כדת וכדין, ופרופ’ אורן, הודה למר אנקווה, על הנכונות והרצון הטוב, וציין שזו ככל הנראה התרומה המהירה בהיסטוריה של בית החולים, שתשרת נאמנה את המטופלים שנזקקים לה שנים רבות קדימה.

בנוסף תרם מר אנקווה מכשיר טלוויזיה חדשה ל’מחלקה האורתופדית’ של המרכז הרפואי הלל יפה, אשר תשרת את המאושפזים במחלקה, שגם גם היא כבר הותקנה ופועלת.

“זה בית החולים האזורי שלי” – סיכם אנקווה; “אני חושב שזו זכות לתרום למקום שכזה. אני מתכוון לתרום עוד בעתיד וכבר פניתי גם לחברי, אנשי עסקים בעיר חדרה ובאזור, שיתרמו גם הם”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן