כנסת ישראל

שר הפנים גרע 22.8 דונם מהגן הלאומי צור נתן וייעד אותם לאזור תעסוקה בעיר טייבה

0
0

“הוועדה התייחסה לנושא זה כבר בעבר וביקשה, כי יתוקנו נהלי עבודת משרד הפנים, כך שבכל תכנית שמוגשת, ייבדק, עוד לפני ההגשה, אם התכנית נופלת על שטח המוכרז כגן לאומי”. ◄ ח”כ אחמד טיבי מיוזמי תיקון הטעות, אמר, כי; “בשטח שמוחזר לעיר טייבה, גרים ועובדים כ- 80 משפחות”.
שר הפנים גרע 22.8 דונם מהגן הלאומי צור נתן וייעד אותם לאזור תעסוקה בעיר טייבה
שר הפנים גרע 22.8 דונם מהגן הלאומי צור נתן וייעד אותם לאזור תעסוקה בעיר טייבה

מהלך היסטורי ב’וועדת הפנים של הכנסת’ – היום (רביעי, ח’ בטבת תשע”ד) הוחזרו לעיריית טייבה (الطيّبة‎) 22 דונם. זאת לאחר שועדת הפנים והגנת הסביבה, בראשות ח”כ מירי רגב, אישרה צו של שר הפנים הגורע שטח של 22.8 דונם מהגן הלאומי צור נתן ומייעד אותם לאזור תעסוקה בעיר טייבה.

כזכור, שטח זה, הוכרז בטעות כשטח של ’הגן הלאומי’ בעת הכרזת הגן הלאומי בשנת 2003. בעת ההכרזה לא ניתנה תשומת הלב לכך שכבר קודם לכן, בשנת 1983, אושר השטח כ’אזור לתעסוקה’ בתכנית המתאר של טייבה.

היועץ המשפטי של וועדת הפנים, עו”ד תומר רוזנר, אמר, כי; “תופעת הטעויות הסטטוטורית הינן תופעה של קלקול במערכת הממשלתית שבסופו של דבר האזרחים נפגעים ממנה”.

עוד אמר, כי; “הוועדה התייחסה לנושא זה כבר בעבר וביקשה, כי יתוקנו נהלי עבודת משרד הפנים, כך שבכל תכנית שמוגשת, ייבדק, עוד לפני ההגשה, אם התכנית נופלת על שטח המוכרז כגן לאומי”.

ח”כ אחמד טיבי ( أحمد كامل أحمد الطيبي), מיוזמי תיקון הטעות, אמר, כי; “בשטח שמוחזר לעיר טייבה, גרים ועובדים כ- 80 משפחות”.

עוד הוסיף טיבי, כי; “החלטת הוועדה הינה “היסטורית” והודה לשר הפנים מר גדעון סער על כך שהקשיב והבין, כי מדובר ב’טעות היסטורית’ וכי יש להשיב את אדמות טייבה לתושבי העיר”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן