כנסת ישראל

הוועדה לזכויות הילד בכנסת תדון בהופעת ילדים בתקשורת המסחרית, פרסומות וריאליטי

0
0

בישיבת הוועדה לזכויות הילד, ישתתפו; נציגי משרדי התקשורת, החינוך, המשפטים והכלכלה, המועצה הלאומית לשלום הילד, המועצה לשידורי כבלים ולוויין, הוט, ערוץ הילדים, ערוץ הופ , חברת YES, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, “קשת”, “רשת”, “ערוץ 10”, הטלוויזיה החינוכית, מועצת העיתונות, הסתדרות הפסיכולוגים, מועצת התלמידים והנוער הארצית ומוזמנים נוספים.
הוועדה לזכויות הילד בכנסת תדון בהופעת ילדים בתקשורת המסחרית, פרסומות וריאליטי
הוועדה לזכויות הילד בכנסת תדון בהופעת ילדים בתקשורת המסחרית, פרסומות וריאליטי

הוועדה לזכויות הילד בכנסת, תדון ביום שלישי הקרוב, ז’ בטבת (10.12) בשעה 11:30 בבוקר, בראשות ח”כ אורלי לוי-אבקסיס (סיעת “הליכוד ביתנו”) בהופעת ילדים בתקשורת המסחרית, פרסומות ותוכניות ריאליטי.

בישיבה ישתתפו נציגי משרדי התקשורת, החינוך, המשפטים והכלכלה, המועצה הלאומית לשלום הילד, המועצה לשידורי כבלים ולוויין, הוט, ערוץ הילדים, ערוץ הופ , חברת YES, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, “קשת”, “רשת”, “ערוץ 10”, הטלוויזיה החינוכית, מועצת העיתונות, הסתדרות הפסיכולוגים, מועצת התלמידים והנוער הארצית ומוזמנים נוספים.

הישיבה תתקיים ביום שלישי הקרוב, ז’ בטבת (10.12) בשעה 11:30 בבוקר, בחדר הוועדה, ותשודר באתר הכנסת, בלשונית “שידורי הכנסת”.

◄ הוועדה לזכויות הילד

הוועדה לזכויות הילד היא ועדה מיוחדת של הכנסת, הוקמה לראשונה בכנסת ה-15 ביוזמתה של חברת הכנסת תמר גוז’נסקי, ובעקבות חתימתה של מדינת ישראל על האמנה הבינלאומית לזכויות הילד ב-1991. מאוחר יותר הוקמה הוועדה מחדש גם בכנסת ה-16, ה-17 וה-18. הליך זה נדרש, מאחר שהוועדה אינה ועדה קבועה המעוגנת בתקנון הכנסת.

הוועדה עוסקת, על פי הגדרתה באתר הכנסת, ב”הגנה על הילדים וקידום מעמד הילדים ובני הנוער, במטרה לממש את זכויותיהם ברוח האמנה הבינלאומית ל’זכויות הילד’, לרבות מימוש העקרונות של טובת הילד, אי-אפליה, הזכות להתפתחות בתנאים נאותים, וזכות של ילדים ובני נוער להשמיע את דעתם ולהשתתף בעניינים הנוגעים בהם”.

בכנסת ה-18 וה-19, יו”ר הוועדה היא ח”כ אורלי לוי-אבקסיס, וחברים בוועדה חברי הכנסת; יעקב אשר, יחיאל חיליק בר, חנין זועבי, מרדכי יוגב, יעקב מרגי, פנינה תמנו-שטה.

אחד מהישגי הוועדה לזכויות הילד בכנסת ה-17 הייתה הקביעה, כי חברת “בזק” לא תשוב לשדר פרסומות עם הורים העוקבים אחר ילדיהם באמצעות מצלמות.

לאתר הוועדה לזכויות הילד בכנסת

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן