חדרה עיר תרבות

חדרה: 5 שנים למותו של סלבה מסוז’ניק ז”ל, מייסד אולפן ה’מיוזיק בונקר’ בשכ’ בית אליעזר

0
0

בשכ’ בית אליעזר בחדרה, התקיים טקס מרגש לזכרו של סלבה מסוז’ניק ז”ל, שחלם והקים מועדון מוזיקלי שבו יפגשו בני נוער וידברו את שפת המוסיקה ◄ אייל עפגין, מנהל המתנ”ס; “סלבה היה אחי הצעיר. אני אמשיך להנציח את חיוכו המדהים ואת חזונו המוסיקלי. אנו נמצאים בעיצומו של תהליך לגיוס כספים על מנת לשדרג את המיוזיק בונקר”.
חדרה: 5 שנים למותו של סלבה מסוז’ניק ז
חדרה: 5 שנים למותו של סלבה מסוז’ניק ז”ל, מייסד אולפן ה’מיוזיק בונקר’ בשכ’ בית אליעזר

טקס מרגש לציון 5 שנים למותו של סלבה מסוז’ניק ז”ל, אחד המוסיקאים המחוננים של העיר חדרה, התקיים לאחרונה, במרכז המוזיקה ’מיוזיק בונקר’ הפועל בשכונת בית אליעזר בעיר חדרה, שאותו ייסד והקים בשיתוף מתנ”ס שכונת בית אליעזר.

רבים מתלמידיו ועימם חובבי מוסיקה ואנשי בית אליעזר הגיעו ל”מיוזיק בונקר” על מנת לחלוק כבוד לזכרו של סלבה מסוז’ניק, המוסיקאי, איש המשפחה, ומעל הכל אדם מיוחד במינו, שנפטר במפתיע בגיל 35 והותיר אחריו אישה ו-3 ילדים קטנים.

את הערב פתח ההרכב המוסיקלי הראשון של סלבה כאשר את מקומו מילא בנו הבכור וממשיך דרכו, רון מסוז’ניק, אשר ריגש את הקהל הרב שנכח באירוע. ליסה בתו של סלבה, הפליאה בנגינה ובשירה והשניים הוכיחו שהמוסיקה במשפחת מסוז’ניק בהחלט עברה מדור לדור.

סגן ראש העיר בתואר מר רומן גישר, אשר סייע בהקמת ה”מיוזיק בונקר” ושמר על קשר הדוק עם המשפחה, בירך על הפעילות המוסיקלית והחברתית המתקיימת במקום והבטיח להמשיך ולתמוך במיזם המוסיקלי הייחודי.

סלבה, עלה לישראל בשנת 1997, ובשנת 2001 כבר החל קריירה מוסיקלית ב’קונסרבטוריון העירוני’. ב-2005, בתיווכו של סגן ראש העיר חדרה מר גישר, הגיע מר סלבה לראשונה אל מתנ”ס בית אליעזר לפגישה עם מנהל המתנ”ס מר אייל עפגין וחלק עימו את חלומו להקים מועדון מוזיקלי שבו יפגשו בני נוער מכל שכבות הציבור וידברו את שפת המוסיקה.

המיוזיק בונקר הוא חדר חזרות מקצועי ומועדון נוער מוזיקאלי באווירה משפחתית ונעימה לכל להקה צעירים ובוגרים כאחד.

המיוזיק בונקר גם מועדון חשיפה ללהקות נוער עם במה קטנה אחת המאובזרת בתופים מגברים תאורה מקצועית וכל מה שצריך לחזרות ומופעים אינטימיים באווירה חמימה וביתית עד 40 איש בקהל, ה’מיוזיק בונקר’ הינו ברשות העמותה לתרבות ופנאי ומתנ”ס בית אליעזר בעיר חדרה ובגלל זה ביום יום ישנם בו גם פעילויות חברתיות אשר מתואמים לאופי המקום כמו סדנאות למוזיקה, ג’אמים נגינה חופשית בכיף, מופעי רוק גדולים ומושקעים מאוד פעמיים בשנה, צפייה בסרטים, טיולי גיבוש ועוד, רוב הפעילות ב’מיוזיק בונקר’ לבני הנוער היא חופשית וללא תשלום.

המיוזיק בונקר, משמש סוג של בית חם לאין ספור בני נוער מוזיקאים צעירים ולהקות באהבה רבה, המיוזיק בונקר מנוהל על ידי אלחנן חבר אשר גם הרכז נוער במקום.

בסיועו של המתנ”ס זכה סלבה ז”ל להקים את “מיוזיק בונקר” שנחל הצלחה מיידית וסחף אליו בני נוער רבים. כפי שחלם, הוקמו במועדון הרכבים מוסיקליים שהצליחו באירועים מקומיים ובאירועים ארציים.

בטקס הזיכרון שהתקיים השבוע, הקדיש מר דור נגר, שהיה יד ימינו של סלבה, שיר מרגש, והרכבי נוער המנגנים ב”מיוזיק בונקר” עלו בזה אחר זה והפליאו לנגן לזכרו.

לינה מס’זניק, אלמנתו של סלבה, הודתה בהתרגשות ל’מתנ”ס בית אליעזר’ ולמר אלחנן חבר רכז ה”מיוזיק בונקר”, שעושה עבודת קודש עם בני הנוער, על הנצחת זכרו של בעלה המנוח לאורך השנים והמשך הגשמת חזונו וחלומו.

אייל עפגין, מנהל מתנ”ס בית אליעזר, סיכם את הערב; “סלבה היה אחי הצעיר. אני אמשיך להנציח את חיוכו המדהים ואת חזונו המוסיקלי. אנו נמצאים בעיצומו של תהליך לגיוס כספים על מנת לשדרג את ה’מיוזיק בונקר’ ולהקים אולפן הקלטות לטובת ההרכבים הרבים המנגנים ב’מיוזיק בונקר’. אין ספק שהמיוזיק בונקר צועד למקום טוב ונכון למען כל חובבי המוסיקה בעיר חדרה”.

הרכב מוזיקלי מנגן בטקס הזיכרון למותו של סלבה מסוז’ניק מייסד אולפן ה’מיוזיק בונקר’ בשכ’ בית אליעזר בעיר חדרה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן