ג'ודו

הג’ודאית ירדן ג’רבי, נבחרה ל’ספורטאית השנה של ישראל’ לשנת 2013

0
0

הוועד האולימפי בישראל; המתעמל אלכס שטילוב נבחר ל’ספורטאי השנה 2013′ בזכות זכייתו במדליית בתרגיל על מתח ◄ הוועד האולימפי בישראל, החליט גם על בחירתו של שני הרשקו, מאמנה של הג’ודאית ירדן ג’רבי ומאמן נבחרת הנשים של ישראל כ’מאמן השנה’ ◄ ערב הכתרת ספורטאי השנה, הנערך בפעם ה-65, יתקיים ביום ראשון 29 בדצמבר בבית ציוני אמריקה בת”א.
הג’ודאית ירדן ג’רבי, נבחרה ל’ספורטאית השנה של ישראל’ לשנת 2013
הג’ודאית ירדן ג’רבי, נבחרה ל’ספורטאית השנה של ישראל’ לשנת 2013

ועדה מיוחדת בוועד האולימפי בישראל תמליץ בפני הנהלת הארגון (ישיבת ההנהלה ב-10 בדצמבר) על בחירתה של הג’ודאית ירדן ג’רבי, שזכתה לפני מספר חודשים בתואר העולמי, ועוד קודם (באפריל) לכן במדליית ארד באליפות אירופה, לספורטאית השנה של ישראל לשנת 2013.

ג’רבי המדורגת השנה במקום הראשון בעולם, אמרה מיד עם קבלת ההודעה: “זכייה בתואר היוקרתי של ספורטאית השנה של הוועד האולימפי בישראל מאוד חשובה לי. בשנים האחרונות המאמן שלי שני הרשקו ואני הצבנו לעצמנו זיכה בתואר הזה כמטרה. אני שמחה מאוד על הבחירה בי, ומקווה שבעתיד אגיע להישגים גדולים והכל כמובן תוך עבודה קשה והמון רצון”.

ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי בישראל, מסרה היום (שבת | כ”ז כסלו התשע”ד) לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; בנוסף, תמליץ הוועדה על בחירתו של המתעמל אלכס שטילוב לספורטאי השנה 2013 בזכות זכייתו במדליית ב”תרגיל על מתח” בתחרות זו.

יצוין, כי זוהי זכייתו השנייה של שטילוב בתואר היוקרתי. בפעם הקודמת זה היה ב-2009. עם קבלת ההודעה אמר שטילוב; “הבחירה בי מאד משמחת אותי. לזכות פעם שניה בתואר היוקרתי ביותר בספורט הישראלי, זה מחייב אותי מאד. המטרה שלי – זכייה במדליה אולימפית בריו 2016. אני מקווה להגשים את החלום הגדול הזה שלי”.

בוועדה המיוחדת חברים: אריה זייף, איתן ברק, יעל ארד, חנה שזיפי, רחלי ויגדורצ’יק, אפרים זינגר וגילי לוסטיג.

הוועדה החליטה גם על בחירתו של שני הרשקו, מאמנה של הג’ודאית ירדן ג’רבי ומאמן נבחרת הנשים של ישראל כ’מאמן השנה’.

כספורטאי השנה הצעירים נבחרו על ידי הוועדה; הגולשת האילתית הדר הלר אלופת אירופה ומדליסטית הכסף באליפות העולם לנוער, והשחיין מרק חינאווי מ-יפו, שזכה בשתי מדליות זהב במשחקי הנוער האולימפיים האירופאיים שהיו בקיץ האחרון בהולנד, במדליית זהב באליפות מדינות הים התיכון ב-1500 מטרים) ובמדליית כסף ב-400 מטרים באותה תחרות.

ערב הכתרת ספורטאי השנה, הנערך בפעם ה-65, יתקיים ביום ראשון ה-29 בדצמבר 2013 בבית ציוני אמריקה בעיר תל אביב.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן