תחביבים

ראש הממשלה מר נתניהו השיק בול המוקדש לברית הנוער העברי (בית״ר) ע״ש טרומפלדור

0
0

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אמר, כי; “הבול מבטא את התרומה הכבירה של תנועת ז’בוטינסקי ו-ז’בוטינסקי עצמו להקמת המדינה. זה הגרעין היסודי, לצד תנועת השומר ותנועות אחרות שיצרו לנו את הכוח הצבאי לממש את החזון של הרצל של צבא יהודי לצד מדינה יהודית.. “.
ראש הממשלה מר נתניהו השיק בול המוקדש לברית הנוער העברי (בית״ר) ע״ש טרומפלדור
ראש הממשלה מר נתניהו השיק בול המוקדש לברית הנוער העברי (בית״ר) ע״ש טרומפלדור

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו השיק היום (יום שני | כ”ב כסלו התשע”ד) בול המוקדש לברית הנוער העברי (בית״ר) ע״ש יוסף טרומפלדור. בטקס השתתפו שר התקשורת והגנת העורף מר גלעד ארדן, מנכ”ל דואר ישראל מר חיים אלמוזנינו, מנכ”ל ההנהגה העולמית של בית”ר עו”ד נריה מאיר, מנהל השירות הבולאי של דואר ישראל מר ירון רצון וחניכי תנועת בית”ר.

על הבול בעיצובה של אוסנת אשל, ובערך 3.10 ₪, מופיע פסל האריה השואג לצד דמויות ילדים, על רקע דגל המדינה וסמל התנועה. על מעטפת היום הראשון מופיעים תמונותיהם של יוסף טרומפלדור ו-זאב ז’בוטינסקי.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אמר, כי; “הבול מבטא את התרומה הכבירה של תנועת ז’בוטינסקי ו-ז’בוטינסקי עצמו להקמת המדינה. זה הגרעין היסודי, לצד תנועת השומר ותנועות אחרות שיצרו לנו את הכוח הצבאי לממש את החזון של הרצל של צבא יהודי לצד מדינה יהודית.

ז’בוטינסקי, הביא את ההבנה שאנחנו חייבים לקיים את כוח המגן המעשי שלנו, גם במישור הצבאי וגם במישור המדיני. אני חושב שההנצחה של תנועת ז’בוטינסקי באמצעות הבול זה, יש בה סמליות גדולה.

שר התקשורת ח”כ גלעד ארדן; “תנועת בית”ר מייצגת ערכים לאומיים, נשגבים, שלפעמים נתפסים כאנכרוניסטיים. הם רק נתפסים ככאלה, אבל בעינינו אני חושב שכל מי שנמצא כאן מבין שאלו הערכים ששומרים אותנו כעם יהודי כאן בארץ ישראל.

וגם הבול לפעמים נתפס כמשהו אנכרוניסטי, אבל יש לו חשיבות לאומית מאוד גדולה ומשמעותית כחלק מסמלי הממלכה והריבונות שלנו, ממשלת ישראל, ממשלתו על העם היהודי.

אני חושב שהגיע הזמן סוף סוף ש’תנועת בית”ר’, תעלה על בול לאומי, שדרכו בני נוער רבים יוכלו להיזכר ולקבל חינוך לגבי אותם ערכים”.

מנכ”ל ההנהגה העולמית של בית”ר עו”ד נריה מאיר; “החלטת מדינת ישראל להנפיק בול לבית”ר מהווה תיקון של עוול היסטורי ומעידה על חוסנה של החברה והמדינה כיום, ובעובדה, כי ראש ממשלת ישראל נוכח באירוע זה, מחזקת את המשמעות ההיסטורית.

אנו בבית”ר פועלים לבנות עתיד לנוער – בדגש על תכניות לצעירי העולם המגיעים לישראל – ובונים נוער לעתיד – מטפחים שדרת מנהיגות של נוער ציוני בישראל שאוהב את המדינה, העם והארץ מתוך התפיסה ה’רוויזיוניסטית’.

מתוך ההדר הביתר”י ובשם חניכי התנועה המתחנכים על קיר הברזל (שנכתב לפני 90 שנה בדיוק) נבקש לחזק אותך אדוני ראש הממשלה, על מאמציך הכבירים מול אומות העולם להעמדת קיר ברזל נוכחי אל מול האיומים העומדים על ישראל”.

מנכ”ל חברת ’דואר ישראל’, מר חיים אלמוזנינו; “הבולים שאנו מנפיקים נותנים ביטוי להיסטוריה המופלאה של העם היהודי ושל התרבות היהודית. בול בית”ר, משקף נאמנה את הווייתה של התנועה, המחברת בין בני נוער לפעול למען הקהילה בה הם חיים”.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בטקס עם שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן, מנכ”ל דואר ישראל חיים אלמוזנינו, מנכ”ל ההנהגה העולמית של בית”ר עו”ד נריה מאיר, מנהל השירות הבולאי של דואר ישראל ירון רצון וחניכי תנועת בית”ר | צילום: לע”מ, עמוס בן גרשום

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן