קיבוץ

התנועה הקיבוצית: 1,200 בני קיבוצים ומושבים יוצאים למסע קרבי בנגב

0
0

1,200 תלמידי י”ב יוצאים למסע (1-4/12), בדרך יכירו את יחידות צה”ל, ייצפו בתצוגת אש, ישמעו את מפקד בה”ד 1 ואלוף פיקוד הדרום, ראשי תנועות ההתיישבות, שרים, חברי כנסת, ונציגי ארגונים חברתיים ועמותות לשינוי חברתי. הנוער לוקח הובלה!
התנועה הקיבוצית: 1,200 בני קיבוצים ומושבים יוצאים למסע קרבי בנגב
התנועה הקיבוצית: 1,200 בני קיבוצים ומושבים יוצאים למסע קרבי בנגב

הקיבוצניקים מסתערים! ביום ראשון | כ”ח כסלו התשע”ד, הקרוב, ייצאו 1,200 תלמידי י”ב מ-150 קיבוצים ו-מושבים מכל רחבי הארץ למסע אופניים רצוף אתגרים פיזיים ונפשיים, שיארך 160 ק”מ, מאזור העיר ירוחם, לאורך שבילים וכבישים בנגב, ועד לגבול ישראל ירדן בערבה.

את המסע מארגנת התנועה הקיבוצית באמצעות מחלקת המשימות, ומטרותיו; הכנה לשירות הצבאי – המגזר הקיבוצי הוא המוביל בגיוס לצה”ל, על פי נתוני אכ”א עם 97% גיוס מכלל בני ובנות הקיבוצים ומתוכם 65% ל-שירות קרבי (הגבוה מבין המגזרים).

מטרות נוספות הן היכרות עם משימות שנת השירות בקהילה, אליה מתנדבים (עוד לפני השרות הצבאי) 40% מבני ובנות מחזור יב’ מבתי הספר ההתיישבותיים. מטרות נוספות הן היכרות עם הנגב והערבה, ועם שסעים ומחלוקות בחברה הישראלית בדיונים ומפגשים עם נציגי ארגונים ועמותות.

● יום הראשון (1.12); בית הספר לקצינים – בה”ד 1 ומפגש עם המפקד אל”מ אבי גיל. בלילה; לאור מדורות; הדלקת נר חנוכה עם שר החינוך ח”כ שי פירון.

● יום שני (2.12) רכיבה לכיוון ירוחם- בדרך מפגש עם נציגי יחידות צה”ל, ודיון עם נציגי הפורום ל”שוויון בנטל הגיוס”. בלילה; פגישה עם האלוף נועם תיבון.

● יום השלישי (3.12) ירידה של “מעלה העקרבים” עד למושב עידן. בדרך עם נציגי ארגוני זכויות האדם והאזרח, תנועות הנוער, ח”כ אילן גילאון, הצגת 90 משימות שנות השירות. ב-21:00 ולאור מדורות שר החקלאות ח”כ יאיר שמיר.

● יום הרביעי (4.12) רכיבה לאורך גבול ירדן. 13:00 פגישה עם סמי תורג’מן אלוף פיקוד דרום – בנחל ערבה. 15:30- טקס הסיום בהשתתפות מזכ”ל התנועה הקיבוצית מר איתן ברושי, מזכ”ל תנועת המושבים מר מאיר צור, ח”כ שלי יחימוביץ, וראש המועצה האזורית ערבה תיכונה מר אייל בלום.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן