עסקים נעים

שלומי גבאי מנכ”ל איקאה ישראל, יסיים בשנה הבאה את תפקידו אחרי 10 שנים

0
0

שלומי גבאי מנכ”ל איקאה ישראל; “אחרי קדנציה ארוכה ואינטנסיבית כמנכ”ל ו- 14 שנים ברשת, החלטתי שארצה לפנות לאתגרים חדשים על אף הקושי הרב להיפרד ממשפחת איקאה” ◄ מעמד המותג איקאה בישראל, נמצא בעלייה מתמדת מדי שנה וזוכה לשיעורי אהדה והעדפה גבוהים ביותר מצד הצרכנים ◄ בימים אלה נערכת איקאה לקראת פתיחת החנות השלישית בעיר קריית אתא ולגיוס 300 עובדים.
שלומי גבאי מנכ
שלומי גבאי מנכ”ל איקאה ישראל, יסיים בשנה הבאה את תפקידו אחרי 10 שנים

שלומי גבאי, מנכ”ל איקאה ישראל, חברה המשווקת ריהוט ביתי בעשר השנים האחרונות, הודיע, (ראשון | י”ד כסלו התשע”ד), כי יסיים את תפקידו ויפרוש מן הרשת במהלך 2014, לאחר שיוביל את פתיחת החנות השלישית של ’איקאה’ (אִיקֶאָה, IKEA) בישראל, שצפויה להיפתח בעוד כמה חודשים בעיר קריית אתא ובכך להשלים את הפריסה של הרשת בארץ ישראל.

גבאי, הצטרף ל’איקאה ישראל’ בינואר 2000 והיה שותף לצוות ההקמה של החנות הראשונה בעיר נתניה, בה כיהן כמנהל מגוון הרהיטים. שבועיים לאחר הפתיחה, הומלץ על ידי ראשי הרשת מ-שבדיה להתמנות כמנהל המגוון הכללי, ושימש כאחראי להתאמת מוצרי איקאה לטעמו של הצרכן הישראלי.

בשנת 2004 מונה שלומי גבאי, למנכ”ל איקאה ישראל. כאמור, בימים אלה מוביל גבאי את ההיערכות לקראת פתיחת חנות שלישית בעיר קריית אתא, האמורה להיחנך בתחילת 2014. לאחרונה, החלה הרשת בגיוס של כ-300 עובדים חדשים, בנוסף ליותר מ-1,000 עובדים שהרשת מעסיקה כיום. זאת, על רקע משבר תעסוקתי חריף במשק, בעיקר באזורי הפריפריה.

כמו כן, גבאי הוביל אסטרטגיית שירות חדשה, במסגרתה הוקם מוקד שירות ארצי ומתקדם בעלות של מיליוני שקלים על מנת לספק מענה איכותי ומהיר ביותר ללקוחות. זאת ועוד; מעמד המותג ’איקאה’ בישראל, נמצא בעלייה מתמדת מדי שנה, וזוכה לשיעורי אהדה והעדפה גבוהים ביותר מצד הצרכנים.

תצלום אוויר של סניף איקאה בעיר נתניה | צילום: ויקיפדיה

אחד האתגרים העיקריים איתם התמודד גבאי, היה שריפה שכילתה את סניף איקאה בעיר נתניה בפברואר 2011. בעקבות השריפה נסגר הסניף, וגבאי קיבל החלטה לשבץ את מרבית העובדים בסניף בעיר ראשון לציון ולקלוט את כולם ברגע שהחנות בנתניה תיפתח מחדש. לאחר מכן, הוביל במהירות שיא את ההקמה מחדש של סניף בנתניה, וגייס לשם כך עוד עשרות עובדים חדשים, שנקלטו בסניף שנפתח מחדש כעבור שנה.

מתיו ברונפמן, בעל השליטה בחברת איקאה לה כ-250 חנויות ב-34 מדינות. רוב חנויותיה של החברה פזורות ברחבי אירופה, כששאר החנויות ממוקמות בעיקר בארצות הברית, קנדה, אסיה, המזרח התיכון ואוסטרליה, אמר, כי; “תמיד נהיה אסירי תודה לשלומי על התרומה העצומה שלו לאיקאה במשך יותר מעשור. לצד ההצלחה העסקית יוצאת הדופן והובלתה של איקאה למעמד של מותג מהשורה הראשונה במשק הישראלי, שלומי, ראה את העובדים ברשת כשותפים מרכזיים להצלחה, והוא ישאיר אחריו ארגון חזק, מבוסס, עם עובדים מצוינים ושדרת מנהלים מובחרת”.

שלומי גבאי, עצמו מסר; “אחרי קדנציה ארוכה ואינטנסיבית כמנכ”ל, ו-14 שנים ברשת, החלטתי שארצה לפנות לאתגרים חדשים, על אף הקושי הרב להיפרד ממשפחת איקאה. אני אתגעגע לעובדים המסורים שבאים בכל בוקר עם אור בעיניים, ללקוחות המרוצים ולרשת העולמית שמהווה את הבית ספר הטוב בעולם לקמעונאות, מסחר ושיווק.

אני מודה לבעלי הרשת בישראל, מר מתיו ברונפמן, על ההזדמנות הנפלאה שניתנה לי לבצע תפקיד שהוא אחד המרתקים במשק” – סיכם שלומי גבאי, מנכ”ל איקאה ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן