חדרה | פוליטיקה לשון הרע

ראש העיר חדרה צביקה גנדלמן תובע חבר המועצה אמיר ימין בהוצאת דיבה

ראש עיריית חדרה מר גנדלמן; "חבר המועצה מר ימין, מסיבות השמורות עימו בוחר לאחרונה לנסות להכפיש את שמו של ראש העיר הנבחר, ואף הגדיל לעשות בראיון לרדיו בו השמיע דברי בלע חסרי כל יסוד, כמו למשל; " גנדלמן, הינו קוף, אשר לא קובע, ומי שקובע זה קבלנים אחרים- להם טענת, כי מרשנו חייב מאות אלפי שקלים." ◄ אם ימין, לא יתנצל על דברים שפורסמו וצוטטו מפיו במקומון, ייאלץ גנדלמן להגיש נגדו תביעה על הוצאת דיבה ולשון הרע.
0
0
אמיר ימין חבר מועצת העיר חדרה  וראש העיר צביקה גנדלמן
אמיר ימין נגד צביקה גנדלמן

ראש עיריית חדרה הנכנס מר צביקה גנדלמן, הודיע, לחבר מועצת העיר מר אמיר ימין שעמד בראש רשימת “הצעירים”, כי אם לא יתנצל על דברים שפורסמו וצוטטו מפיו במקומון “חדשות חדרה” ביום 8.11.13, אשר כותרתה: “חדוה יחזקאלי בפנים – שירלי עודד-דורן בחוץ”, ייאלץ להגיש נגדו תביעה על הוצאת דיבה ולשון הרע.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

משרד עורכי הדין דניאל דן גור, צפניה רענן, מיכאל שיטרית, המיצג את ראש העיר מר צביקה גנדלמן, כתב אל אמיר ימין; “יצוין, כי בדבר הפרסום, צוטטו דבריך (מר ימין) כמי שמייחס אי אלו אמירות חד משמעיות בעניין מרשינו באופן אשר מציג את מרשנו כאדם אשר החלטותיו מתקבלות על ידי “גורמים זרים בעלי עניין” (כלשונך).

משרד עורכי הדין דן גור דניאל, צפניה רענן, מיכאל שיטרית, ציין במכתב, כי הוא מפנה את תשומת לבו של חבר המועצה מר ימין, בעניין זה חזרת על האמור אף בשידורי הרדיו (מדובר ב’רדיו האזורי 90 FM’).

עורכי הדין, ממשיכים, וכותבים, כי; “כמו כן, הכפשת את מרשנו, אגב הפצת שמועות בדבר מעשים פליליים בהם הנך מטיח דברי בלע שהפנת כנגד מרשנו שהדעת אינה סובלת, ויש בהם משום דיבה והוצאת לשון הרע לפי כל מידה המוכרת לנו, ומיותר לציין, כי אין בהן ולו שמץ של אמת”.

עו”ד מיכאל שטרית, הביא בפניו של מר ימין את תמצית של אותם דברי הבלע אשר ייחס למרשם;

“למשל הפצת, כי מרשנו הינו קוף, אשר לא קובע, ומי שקובע זה קבלנים אחרים – להם טענת, כי מרשנו חייב מאות אלפי שקלים.

למשל, הפצת, כי הנך מתכוון לשאול את מרשנו האם קיבל מאות אלפי ₪ מקבלן X או שתדרוש מאת מרשנו לעבור בדיקה ב’מכונת אמת’.

למשל הפצת, כי מרשנו קיבל חצי מיליון ₪ מידי קבלנים ופיזר בין 100 איש אשר נתנו שיקים של 5000 ₪ כפי שהחוק מתיר.

מרשנו רואה בכל אחת מן ההשמצות הפרועות הנזכרות לעיל, משום פרסום המהווה לשון הרע כלפי מרשנו, אשר פורסמו בכוונה לפגוע בשמו של מרשנו.

שימת ליבך, כי מדבריך חסרי השחר, עולה ניחוח של פרובוקציה שבעצם העלאת הפרסום.

כאשר המדובר בפרסום שיוזמו והדובר במסגרתו הוא חבר במועצת העיר מקבל דפוס פעולה זה נופך ברור יותר וחמור פי כמה.

מיכאל שטרית - משרד עורכי דין בית שמש | צילום: ארכיון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עו”ד מיכאל שיטרית

מרשנו, אשר נבחר להוביל את העיר בשנים הבאות, לא יסבול את הנורמות והפרובוקציות אשר הוזכרו לעיל. קל וחומר אשר מדובר בחבר מועצה. אחת המטרות המובילות של מרשנו הינה הנהגת תרבות שלטונית חדשה.

לאור האמור לעיל, הינך נדרש, להתנצל – לאלתר באופן פומבי. באותם המקומות בהם הפצת את דברי לשון הרע לכל הפחות. שאם לא תעשה כן, הורנו מרשנו לנקוט בכל האמצעיים העומדים לרשותו, על מנת לאכוף זכויותיו על פי דין.

כמו כן, משעה מרשנו ו/או מי מטעמו כל מגע פוליטי עמך ו/או מי מטעמך עד אשר תופנמנה הנורמות אשר מעוניין להנחיל מרשנו.

אין באמור במכתבנו זה ו/או במה שלא נאמר בו, כדי להוות מיצוי של טענות ו/או תביעות ו/או דרישות מרשנו, או מי מטעמו ו/או הקשור אליו, או ויתור על איזו מהן, והוא שומר על זכותו להעלות טענות נוספות בכל פורום שימצא לנכון.

התראה נוספת לא תישלח” – סיכם עו”ד מיכאל שיטרית, ממשרד עורכי הדין דניאל דן גור, המיצג את ראש העיר מר צביקה גנדלמן, את מכתבם.

ראש העיר חדרה מר גנדלמן, הבהיר בהודעה לעיתונות מטעם עיריית חדרה, כי; “ב-22 באוקטובר התעוררה חדרה לעתיד חדש בראשותו של צביקה גנדלמן, ראש עיר חדש שחרת על דגלו את טוהר המידות והיושרה המוביל יחד עם שותפיו במועצה תרבות שלטון מכובדת ומכבדת.

חבר המועצה מר אמיר ימין, מסיבות השמורות עימו בוחר לאחרונה לנסות להכפיש את שמו של ראש העיר הנבחר, ואף הגדיל לעשות בראיון לרדיו בו השמיע דברי בלע חסרי כל יסוד.

“העיר חדרה ברשותי לא תקבל התנהגות נלוזה של אישי צבור מסוג זה – כך לדבריו של ראש העיר חדרה מר גנדלמן, שהוסיף והדגיש, כי; “העיר חדרה, תהייה סמל לתרבות שלטונית נקייה כשנבחריה מהווים דוגמא וסמן ימני לתושביה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן