חדרה | פוליטיקה

חדרה: ראש העיר הנבחר גנדלמן, כבר לוקח פיקוד, הדיח את מספר 2 שלו באשמת סחיטה

0
0

ראש העיר הנבחר צביקה גנדלמן, שייכנס לכס ראשות העיר ב-12.11.13, כי; “אני עומד מאחורי הפרסום, כל מה שנכתב בדף ה”פייסבוק” שלי – נכתב על דעתי ותחת שמי…” ◄ הגב’ עודד-דורן, חשה ככל הנראה, נפגעת מאד, כאילו “נוצלה” על ידי מר גנדלמן במערכת הבחירות ככוח אלקטוראלי, ללא תמורה, פוליטית מתבקשת.
חדרה: ראש העיר הנבחר גנדלמן, כבר לוקח פיקוד, הדיח את מספר 2 שלו באשמת סחיטה
חדרה: ראש העיר הנבחר צביקה גנדלמן, כבר לוקח פיקוד, הדיח את מספר 2 שלו באשמת סחיטה

אחרי שניצח את מר חיים אביטן לא צפויים לראש העיר הנבחר בעיר חדרה מר צביקה גנדלמן, אשר עוד טרם התיישב על הכיסא ראש העיר, חיים קלים בלשון המעטה. הפעם; נאלץ גנדלמן, כבר לקחת פיקוד קשוח וללא היסוס, הדיח את הגברת שירלי עודד-דורן, מספר 2 שלו באשמת “סחיטה פוליטית” – לכאורה. בעקבות החלטת מר גנדלמן, תמשיך הגב’ עודד-דורן, שחקנית, במאית, אשת עסקים ופעילה חברתית להיות חברת מועצה בודדה שלא במסגרת מפלגת “יש עתיד”, במועצת עיריית חדרה החדשה, בה יהיו 19 חברים.

היום (יום שני | א’ כסלו התשע”ד), התעמת ראש העיר הנבחר עם מספר שתיים ברשימתו הגב’ שירלי עודד-דורן, מעל דפי בעמוד הפייסבוק שלו, והרעיד את הביצה החדרתית. וכך כתב ראש העיר החדש של העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, לא נגענו;

“הודעתי על הדחתה של חברת סיעתי שירלי עודד-דורן משורות הסיעה וזאת בעקבות ניסיון סחיטה כושל מצדה.

מיד לאחר הבחירות, במהלך שתי פגישות שהתקיימו בינינו, דרשה שירלי לקבל את תפקיד ממלאת מקום ראש העיר או סגניתו בשכר ואיימה לתקוף אותי תקשורתית במידה ולא תתקבל דרישתה. הודעתי לה כבר ביום שישי האחרון, כי אני דוחה את כל דרישותיה על הסף ומדיח אותה משורות הסיעה.

בחרתי לשלב את שירלי עודד-דורן ברשימתי למועצת העיר על מנת לתת ייצוג הולם הן לנשים והן לתחום התרבות.

להפתעתי ותדהמתי, כבר לאחר סגירת הרשימות הודיעה הגב’ דורן, כי בכוונתה לשנות את פניה לאחר הבחירות, ואכן כך היה. דרישות מעין אלה אינן מקובלות עלי, על אחת כמה וכמה כשהן מגיעות מתוך הסיעה שלי.

הודעתי לה מיידית על הפסקת חברותה בסיעה. אצלנו לא תהיה סחטנות פוליטית!” – סיכם ראש העיר המיועד צבי גנדלמן את הודעתו בדף הפייסבוק שלו.

למשה נעים כתב פורטל ’כאן נעים’, מסר ראש העיר הנבחר צביקה גנדלמן, שייכנס לכס ראשות העיר חדרה ב-12.11.13, כי; “אני עומד מאחורי הפרסום, כל מה שנכתב בדף ה”פייסבוק” שלי – נכתב על דעתי ותחת שמי…”.

ייאמר מיד, כי כל הניסיונות להשיג את תגובה של הגברת שירלי עודד-דורן על ה”קטטה הפוליטית” במפלגת “יש עתיד” בעיר חדרה, עלו בתוהו, ואף נתקלו במענה גברי חסר כל תרבות אנושית.

הרקע למהומה בביצה המקומית היה כאשר מספר 2 ברשימה של “יש עתיד” הגב’ שירלי עודד-דורן, נפגעה ממהלכיו הקואליציוניים של מר גנדלמן וכתוצאה מכך, אי שיבוצה בתפקידים בהן חשקה וציפתה לקבל, כמו; תפקיד ממלאת מקום ראש העיר או סגניתו בשכר.

הגברת עודד-דורן, חשה ככל הנראה, נפגעת מאד, כאילו היא עצמה “נוצלה” על ידי מר גנדלמן ואף לא שילב את אנשי רשימתו בתפקידים בכירים במערכת הבחירות ככוח אלקטוראלי, ללא תמורה פוליטית מתבקשת, למשל, בשימוש בעמוד הפייסבוק של גנדלמן בתאריך 22 ספטמבר 2013, בו הציג את הגברת; “שירלי עודד דורן, מספר 2 שלי ברשימה למועצת העיר, מוכשרת, אנרגטית ובאה לשנות!” – סוף ציטוט.

◄ מי זו שירלי עודד-דורן

שירלי עודד דורן (נולדה ב-26 במאי 1975, בשכונת חפציבה בעיר חדרה שם גדלה עד לגיוסה לצה”ל, בו שרתה כחובשת בנח”ל. נשואה למנהל אישי אביתר דורן ולהם שני ילדים. שירלי, היא שחקנית, במאית, אשת עסקים ופעילה חברתית.

באוקטובר 2013, נבחרה ל’מועצת העיר חדרה’ מטעם רשימת ’יש עתיד’ בעיר בחירות האחרונות, באריך 04.11.2013, הודחה מן הרשימה על ידי יו”ר הרשימה ומי שנבחר לראשות העיר חדרה מר צביקה גנדלמן, והפכה לחברת מועצה בודדת ברשימה עצמאית.

▼ קורות חיים

שירלי עודד-דורן, מספר 2 אצל גנדלמן שהודחה

לאחר שחרורה מצה”ל החלה שירלי לשדר ב’רדיו אמצע הדרך’ האזורי (90FM) שרק עלה לאוויר באזור השרון. הגב’ שירלי שידרה במגוון תכניות ובמקביל שימשה בתפקידי עריכה והפקה בכירים.

בשנת 1998 החלה ללמוד משחק אצל הלל נאמן, ובהמשך למדה גם אצל רחל שור בניסן נתיב ובמקומות נוספים. במקביל ללימודי המשחק למדה פיתוח קול אצל מחיים פנירי ולמדה ב”בית הספר לתסריטאות” – עידית שחורי, מחזאות אצל ציפי פינס.

עם סיום לימודיה שיחקה שירלי את רוזה ב’סלאח שבתי’ בבימויו של זאב רווח, בהצגה “אני לא אשם בשתייה של אבא שלי” בהשתתפות שחקני תיאטרון באר שבע, בהצגות פרינג’ ב’תמונע’ בסרטי סטודנטים ובהצגות ילדים ונוער.

כמו כן, שימשה כמנהלת הצגה ב”חשבונית הנפש”, הצגת היחיד של משה איבגי.

בשנת 2008, כתבה שירלי הצגה מקורית ’צל של אישה’, שהופקה ועלתה, בפסטיבל “פותחים במה”, בתיאטרון בית ליסין. המספרת על ארבע נשים ונערה הנאלצות לשנות זהות, כדי להינצל מבעלן המכה. ההצגה זכתה לשבחים. בשנת 2012 כתבה את ההצגה המקורית לנוער “מי אני מה” – הצגה שעוסקת בשאלות שגורמות להבין את המהות שבחיים.

ההצגה זכתה במקום שלישי בתחרות “פסטיבל ארצי לילדים ונוער בת ים”. במקום הראשון כשחקן המצטיין זכה שחקן ההצגה דור אלמקייס. עד כה כתבה וביימה 62 הצגות מקוריות והפיקה 16 במות פתוחות.

בשנת 2013, הצטלמה עודד דורן לסיטקום 70 סיבות לעושר, שם היא תגלם את “שולה”, הסדרה תעלה בלוח השידורים החדש בקשת במהלך 2013-2014.

בשנת 1998, הקימה את יצירתי- בית ספר ארצי לילדים ונוער ונכון לשנת 2013, משמש גם לבוגרים ומבוגרים, משמשת כמנהלת האמנותית שלו, בשלוחות: נתניה, כוכב יאיר, אשדוד, ו-תל אביב. שיטת הלימוד בבית הספר: “כל מי שעבר את האודישן ורוצה ללמוד, לומד – גם אם המצב הסוציו אקונומי לא מאפשר לו לשלם עבור הלימוד”.

בתחום חינוך מקדמת עודד-דורן, במשך 15 שנים ילדים נוער ונכון לשנת 2013 גם בוגרים ומבוגרים לבניית מסלול בחיים ולקידום הקריירה, בדרך של “העצמת האני שבך”. בין חניכיה השחקנית והזמרת אסתר רדא אשר התחילה את הקריירה עם שירלי בשכונת “נורדאו” בעיר נתניה, דולב מסיקה, עמרי לוקאס, תותי ניניו ונוספים.

הקימה, ביחד עם אחותה החרדית, את עמותת “שאלתיאל-נתינה למשפחות נזקקות”- העוזרת למשפחות נצרכות בתחומים שונים. (מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן