חדרה | פוליטיקה

חדרה: עו”ד טל אליהו, ימונה לתפקיד ממלא מקום ראש העיר חדרה בתואר

0
0

חדוה יחזקאלי, תמונה לסגנית ראש העיר חדרה, תקבל את תיקי כוח אדם, איכות הסביבה ואת תיק הצעירים ◄ מסתמן שלמה בוזגלו, יחזור לניהול יחזור כיו”ר לניהול העמותה לתרבות הפנאי ◄ ראש העיר הנבחר צבי גנדלמן, שייכנס לתפקידו ב-16 בנובמבר, באופן רשמי לתפקיד – עיסוקו כעת בהרכבת הקואליציה ורק אחר כך יעסוק גנדלמן באיוש משרות בכירות.
חדרה: עו
חדרה: עו”ד טל אליהו, ימונה לתפקיד ממלא מקום ראש העיר חדרה בתואר

ראש עיריית חדרה, הנבחר תא”ל (מיל.) צביקה גנדלמן (מפלגת “יש עתיד”), הודיע, היום (יום ראשון | ל’ חשון התשע”ד), כי החל להרכיב את הקואליציה ובישר על 2 מינויים בהנהלת העיר החדשה ובתוך כך על חתימת הסכמים קואליציוניים עם סיעות ’יחד למען חדרה’ בראשות עו”ד טל אליהו ורשימת “התנועה החברתית הירוקה” בראשות הגב’ חדוה יחזקאלי.

עולה, כי עו”ד טל אליהו, הזוכה הגדול בבחירות למועצה ימונה לתפקיד ממלא מקום ראש העיר בתואר, והוא יקבל לידיו את תיקי ועדת המשנה לתכנון ובנייה (יו”ר), מ”מ קבוע ליו”ר דירקטוריון “מי חדרה”, ומ”מ קבוע ליו”ר דירקטוריון ’העמותה לתרבות הפנאי’.

יצוין, כי הסיכום למינוי נעשה בהסכם קואליציוני בין מר גנדלמן לעו”ד אליהו במהלך מערכת הבחירות.

חדוה יחזקאלי

הגב’ חדוה יחזקאלי, תמונה ל’סגנית ראש העיר חדרה’, ותקבל לידי סיעתה את תיקי כוח אדם, איכות הסביבה ואת תיק הצעירים.

מספר 2 ברשימת “התנועה החברתית הירוקה” בראשות הגב’ חדוה יחזקאלי, העורך דין אוהד מרחב, פרסם ב’פייסבוק’ הערב הודעת תודה לראש העיר הנבחר, ובה נאמר, כי; “אני רוצה להודות לראש העיר צביקה גנדלמן שבחר להעניק לי את “תיק הצעירים” במועצת העיר, אני שמח על האמון שניתן בי ורואה בשליחות זו אתגר גדול וחשוב…

מבטיח לא לאכזב!.

צבי גנדלמן ראש עיריית חדרה הנבחר

עו”ד מרחב, הוסיף בפרסומו; “באותה הזדמנות ברצוני לברך את חדוה יחזקאלי על המינוי לסגנית ראש העיר ומחזיקת תיק כח אדם במועצת העיר חדרה”.

בקרבת ראש העיר הנבחר גנדלמן, שייכנס לתפקידו ב-16 בנובמבר, באופן רשמי לתפקיד, מזכירים, כי אין כל מועמד וודאי למילוי התפקיד, לפי שעה, בשל עיסוקו תחילה בהרכבת הקואליציה ורק אחר כך יעסוק גנדלמן באיוש משרות בכירות.

מנכ”ל עיריית חדרה הנוכחי מר איקי צור, אשר כידוע, התפטר בשבוע שעבר והגביר את המרוץ לעבר כסאו שהחל עוד בטרם הודיע על סיום עבודתו. נראה שרבים לוטשים את עיניהם לעבר המשרה הרמה והיוקרתית.

עו”ד אוהד מרחב

לפורטל ’כאן נעים’ נודע, שלפי שעה, מסתמן, כי המועמד לראשות העיר בבחירות שלא נבחר מר שלמה בוזגלו (50), ימונה למנכ”ל ’החברה הכלכלית של חדרה’ או שיוצע לו שיחזור כיו”ר לניהול העמותה לתרבות הפנאי, ממנה התפטר לפני הבחירות לרשות המקומית באוקטובר 2013.

מר בוזגלו, טרם החליט על התפקיד בו היה רוצה לכהן.

בינתיים, נמסר, נמשכים המגעים הקואליציוניים בין ראש העיר המיועד מר צבי גנדלמן לבין ראשי הסיעות אשר נבחרו למועצת העיר חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן