מסחר | תעשייה

מנכ”ל התאחדות התעשיינים: הסכנה הגדולה ביותר כיום לתעשייה היא הרגולציה

0
0

מנכ”ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק; “התוצאה של הרגולציה הכבדה בישראל, במשותף עם העלויות הכבדות מצד המדינה, כמו; ארנונה, מים וחשמל, הובילו לכך שבשנים האחרונות 30% מהמפעלים הישראלים פתחו קווי ייצור בחו”ל. אלו קווי ייצור שכבר לא יחזרו לארץ ואיבדנו אותם לעד”.
מנכ
מנכ”ל התאחדות התעשיינים: הסכנה הגדולה ביותר כיום לתעשייה היא הרגולציה

מנכ”ל התאחדות התעשיינים, אמיר חייק, אמר היום (ב’) בבוקר בכנס לקיחת סיכונים של D&B, שנערך במשותף עם ההתאחדות בשרתון סיטי טאוור בעיר רמת גן, כי; ״הסכנה הגדולה ביותר כיום לתעשייה היא הרגולציה.

כל ה’רגולטורים’ רוצים להיות ״כחלונים״ ולקבל כותרות בעיתון; משרד הבריאות, משרד איכות הסביבה, משרד הכלכלה, משרד האוצר – אך כך אי אפשר לעבוד ו’התעשייה קורסת’.

תעשיינים חזקים הם בודדים, רוב רובם של התעשיינים בקושי מחזיקים את המפעל וסופרים שקל לשקל ולכן כאשר מעמיסים עליהם רגולציות חדשות, שעולות להם הון תועפות, הם מאבדים את הצפון. ההתנהלות הזו חייבת להיפסק״

כמו כן, ציין, מר חייק, כי; “התוצאה של הרגולציה הכבדה בישראל, במשותף עם העלויות הכבדות מצד המדינה, כמו; ארנונה, מים וחשמל, הובילו לכך שבשנים האחרונות 30% מהמפעלים הישראלים פתחו קווי ייצור בחו”ל.

אלו קווי ייצור שכבר לא יחזרו לארץ ואיבדנו אותם לעד”.
על פי דו”ח התחרותיות של הפורום הכלכלי העולמי לשנים 2013-2013, נטל הבירוקרטיה והרגולציה בישראל גבוה משמעותית בהשוואה בינלאומית – ישראל במקום ה-90 מבין 144 מדינות בעולם בפרמטר של נטל הרגולציה הממשלתית, לצד; הודו, קירגיסטן, ו-נפאל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן