חדרה | בחירות 2013

חדרה: צביקה גנדלמן, יהיה ראש העיר הבא: אהיה ראש העיר של כל התושבים

0
0

צביקה גנדלמן; “אין יותר מחנות ויריבויות, אהיה ראש העיר של כל התושבים. בוקר טוב חדרה” ◄ ל’מועצת עיריית חדרה’, הצביעו 16,917 מתוך 70,027 בעלי זכות בחירה בעיר חדרה, שהם 24.16%. לראשות העירייה הצביעו 23.75%.
חדרה: צביקה גנדלמן, יהיה ראש העיר הבא: אהיה ראש העיר של כל התושבים
חדרה: צביקה גנדלמן, יהיה ראש העיר הבא: אהיה ראש העיר של כל התושבים

בוקר טוב, חדרה; לפני דקות אחדות, הודיע, המועמד לראשות העיר חדרה, מר צבי גדנדלמן, כי; “לפני דקות אחדות הסתיימה ספירת הקולות מהן עולה, כי נבחרתי לכהן כראש העיר החדש של חדרה. הבוקר אנחנו יוצאים לדרך חדשה וטובה יותר. יחד עם הנבחרת שלי ועם חברות וחברי מועצת העיר החדשה בכוונתי להוביל את השינוי שחדרה זקוקה לו.

צביקה גנדלמן, הודה לכל הפעילים והתומכים שליוו אותו בדרך אל הניצחון; “אין יותר מחנות ויריבויות, אהיה ראש העיר של כל התושבים. בוקר טוב חדרה”.

נודע, כי ל’מועצת עיריית חדרה’, הצביעו 31,529
מתוך 70,027 בעלי זכות בחירה בעיר חדרה, שהם 45.024%.

לראשות העירייה הצביעו 44.706%.

▼ תוצאות הבחירות ל’מועצת עיריית חדרה’, (לא סופי);

● 3 מנדטים ל-צביקה גנדלמן
● 3 מנדטים ל-חיים אביטן – ליכוד
● 2 מנדטים ל-צפריר ביטון – זהות יהודית
● 2 מנדטים ל-חדווה יחזקאל – ירוקים
● 2 מנדטים ל-בועז ביטון – שס
● 2 מנדטים ל-טל אליהו
● 1 מנדט ל-הבית היהודי.

▼ חדרה התוצאות הסופיות;

● יש עתיד למועצת העיר בראשות צביקה גנדלמן גנדלמן צביקה – 13.6%
● הליכוד בראשות חיים אביטן יחד שבטי ישראל אביטן חיים – 13.9%
● התנועה החברתית הירוקה בראשות חדוה יחזקאלי יחזקאלי חדוה – 9.8%
● זהות יהודית בראשות עוד צפריר – 10.8%
● שס המתחדשת בראשות בועז ביטון – 8.4%
● חדרה ביתנו בראשות רומן גישר – 7.9%
● הצעירים למועצת העיר חדרה בראשות אמיר ימין – 6.2%
● הבית היהודי בראשות עוד אליהו בוסקילה – 5.4%
● יחד למען חדרה בראשות טל אליהו למועצת העיר – 4.4%
● עידן המהפך בראשות נתן לבייב – 4.1%
● חדרה אחרת בראשות שלמה בוזגלו בוזגלו שלמה – 3.6%
● לתת תקוה בראשות עמי ניב – 3.1%
● אחים לדרך – 2.4%
● העבודה בראשות צביקה לזרוביץ – 2.4%
● איחוד אחים עם – 2.0%
● חדרה נקיה עם רחמים כובאני עם – 1.2%
● החדרתים עם – 0.9%

מספר המצביעים עמד על 31,306.

מערכת אתר ’כאן נעים’ מברכת על ניצחונו הדמוקרטי של מר צבי גדנדלמן ומברכת אותו בברכת ’עלה והצלח’ למען התפתחותה של העיר חדרה ורווחת תושביה.

תוצאות הבחירות למועצת עיריית חדרה 2013

◄ מי אתה צבי גנדלמן

צביקה “צבי” גנדלמן (נולד ב-1956), הוא אב לארבעה ילדים, היה בעברו קצין צה”ל במילואים בדרגת תת אלוף, פיקד על עוצבת געש. מנכ”ל סינמה סיטי ראשון לציון, יו”ר (בהתנדבות) של אגודת ידידי בית החולים הפסיכיאטרי “שער מנשה”, ומועמד לראשות עיריית חדרה בבחירות 2013. מקורות חייו, על פי ויקיפדיה, אנו למדים, כי גנדלמן, נולד בעיר טבריה בגיל 7 עבר עם משפחתו לעיר חדרה בה גדל והתחנך. בצעירותו שיחק בקבוצת הכדורגל המקומית מכבי חדרה, והיה חניך בתנועת הצופים.

גנדלמן בהיותו בישרות הצבאי בדרגת קצין בכיר

ב-1974 התגייס לקומנדו הימי ולאחר פציעה עבר לחיל השריון. בשריון עבר הכשרה כלוחם וקורס מפקדי טנקים. בהמשך השלים קורס קצינים ושימש מפקד מחלקת טנקים. במבצע ליטני (1978) הוביל כמ”פ את כוחות צה”ל לכיבוש העיירה בינת ג’בייל. ב’מלחמת שלום הגליל’ היה קצין אג”מ חטיבתי. בשלהי המלחמה התמנה לקצין אג”מ חטיבה 7 ובהמשך התמנה למפקדה של חטיבה 7.

גנדלמן, שימש כמפקד חטיבה 460 וב-1996 קודם לדרגת תת-אלוף ושימש מפקד אוגדת המפץ, מפקד קורס מפקדי פלוגות ומפקדי גדודים. ב-1999 מונה למפקד עוצבת געש, לאחר שכיהן בתפקיד זה כשנתיים, התבקש על ידי הרמטכ”ל שאול מופז להישאר בתפקיד שנה נוספת.

במהלך אירוע/מחדל טרגי בו חטיפת החיילים בהר דב באוקטובר 2000. זמן קצר לאחר התרחשות האירוע, התייצב גנדלמן, לבדו במסיבת עיתונאים שבה נטל על עצמו את האחריות. בהמשך כתב לרמטכ”ל שאול מופז מכתב התפטרות; “לאחר לבטים רבים ביני לביני מצאתי לנכון לפעול באופן אישי. אני חש אחריות אישית”.

התפטרותו מן התפקיד לא התקבלה. ’ועדת פלד’ שחקרה את נסיבות האירוע לא קיבלה החלטות פיקודיות. הרמטכ”ל מופז, החליט לרשום לו ’הערה פיקודית’. הגנרל גנדלמן, המשיך בתפקידו כמפקד אוגדה עד מאי 2001. לאחר מכן, פיקד על קורס מפקדי פלוגות ומפקדי גדודים. במהלך 2001, “נבעט כלפי מעלה” ומונה כנספח צבאי בממלכה המאוחדת, אירלנד ופינלנד, שם כיהן 3 שנים.

בקיץ 2008, הודיע על כוונתו להתמודד על תפקיד ראש עיריית חדרה, לשם כך הקים רשימה עצמאית בשם “חדרה 1”. בבחירות הובס על ידי ראש העיר המכהן חיים אביטן ומונה ליו”ר האופוזיציה ויו”ר ועדת הביקורת של העירייה. בשנת 2010, פוזרה המועצה בחדרה בשל כישלון ראש העיר לאשר את תקציב העירייה וגנדלמן הפסיק להיות חבר מועצה. בשנת 2012, הודיע שיתמודד בבחירות ב-2013 לראשות העירייה מטעם מפלגת “יש עתיד” של יאיר לפיד.

כיום גנדלמן עוסק בניהול מיזמים, בהם מרכז הבילוי “סינמה סיטי” בראשון לציון. הוא מכהן בהתנדבות כיו”ר אגודת ידידי בית החולים הפסיכיאטרי “שער מנשה”.

משמש כפרשן ביטחוני בנושאים צבאיים הנוגעים לגבול של ישראל עם לבנון וסוריה.

לגנדלמן, יש תואר שני במדעי המדינה וביטחון לאומי מטעם אוניברסיטת חיפה. הוא אב לארבעה ילדים. מתוך ויקיפדיה

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן