חדרה | בחירות 2013

חדרה, מחכה הערב למיועדת לראשות העיר הגב’ חדוה יחזקאלי בכנס מסכם של הבחירות

0
0

הגב’ חדוה יחזקאלי, מזוהה במאבקיה למיגור השחיתות, לשמירה על איכות הסביבה, שמירה על הקופה הציבורית ונכסי ציבור. אשתקד, קיבלה מ’תנועת אומץ’ את ’אות כלת אות אומ”ץ’ על פועלה הציבורי למיגור השחיתות.
חדרה, מחכה הערב למיועדת לראשות העיר הגב’ חדוה יחזקאלי בכנס מסכם של הבחירות
חדרה, מחכה הערב למיועדת לראשות העיר הגב’ חדוה יחזקאלי בכנס מסכם של הבחירות

המיועדת לראשות העיר חדרה הגברת חדוה יחזקאלי, תקיים היום שלישי 15.10.2013, ב”אולמי ארמון דוד”, כנס סיכום של מערכת הבחירות לראשות העיר חדרה 2013, תחת הסיסמא; “חדרה בוחרת חדוה יחזקאלי”. במסגרת הכנס שיתקיים בשעה 20:00, בדיוק, תוצג הנבחרת המרכיבה את רשימת ’התנועה החברתית הירוקה’, שסימנה ’רק’ (הפתק על רקע צבע לבן), יושמעו דברים על ידי המועמדת יחזקאלי, אורחים נכבדים וחברי הרשימה, וכן יוצגו חזון ויעדי הרשימה בראשות הגברת יחזקאלי עם כניסתה לתפקיד כראשת העיר בבניין עירית חדרה.

המתמודדת בבחירות לראשות עיריית חדרה (בתאריך 22.10.2013), הגב’ חדוה יחזקאלי, קוראת לציבור; “זהו הזמן להירתם ולתמוך בנו על מנת ליצור עתיד טוב יותר לעירנו!”.

למועמדת לראשות העיר חדרה הגב’ יחזקאלי, יש דעה מגובשת באשר לסדר העדיפויות שלה; “אנחנו הולכים לעשות היסטוריה, ראשית להעמיד את נושא החינוך בראש מעיניי ולהכפיל את המשאבים המופנים ל’מערכת החינוך’, לרבות החינוך המיוחד תוך מתן מלגות לסטודנטים, תמיכות לתנועות נוער ולגופים התנדבותיים.

כמו כן, מבטיחה המועמדת יחזקאלי, לפעול לכשתבחר לתפקיד הרם, בשקיפות מלאה; “אשמור על הקופה הציבורית ועל נכסי הציבור בכל תחום בעירייה, אפקח על מכרזי העירייה, פרסומם באתר העירייה לרבות תנאים, זוכים ופרסומים, כדי למנוע קיפוח ולזות שפתיים האופיינית זו תקופה ארוכה ב-עיריית חדרה”.

◄ מי זו חדוה יחזקאלי

חדוה יחזקאלי (נולדה ב-13 בפברואר 1950) היא חברת מועצת עיריית חדרה מאז 1998 ו’זוכת פרס אומ”ץ’ לשנת 2012. כיום יחזקאלי היא בת 63, נשואה, אם ל-5 וסבתא ל-4 נכדים, היא נולדה בעיר חדרה, בשכונת נווה חיים הוותיקה למשפחה בת שבע נפשות.

את שנות בית הספר התיכון עשתה ב’תיכון חדרה’ ובצבא שירתה בחטיבת הצנחנים בסיוע לפלוגה לוחמת. למדה לימודי תעודה בפרסום שיווק, יחסי ציבור ועיתונאות.

בין השנים 1970 ל-1983 עבדה וניהלה את חברת עבודות העפר “האחים רויכמן (שומרון) בע”מ”, אשר עסקה בתחומי הכרייה, החציבה, התשתית וההובלה. אחר כך, החלה לעבוד כעיתונאית בעיתונות המקומית של חדרה והסביבה. ולמען הגילוי הנאות עבדה גם ב’כאן נעים’ עיתון המקומי בעיר חדרה לפני 25 שנה.

בשנים אלה ולאחריהם הייתה ממקימי סניף “ניצן” בעיר חדרה, ושימשה כראש ’שבט הצופים’ בעיר.

◄ פעילות כחברת מועצת העיר חדרה

בשנת 1998 החלה לכהן כחברת מועצת העיר חדרה מטעם סיעת שחר בה על אף היותה מזוהה עם הימין, שיתפה פעולה עם גיורא שחר איש מרצ, והייתה חברה בוועדה לתכנון ובניה, בוועדת ביקורת, שלום הילד ויו”ר הוועדה לאיכות הסביבה.

המועמדת לראשות העיר חדרה הגב’ חדוה יחזקאלי, בטקס קבלת אות אומ”ץ

יחזקאלי, עלתה לכותרת בעיתונות המקומית והארצית בעיקר במאבקה כנגד ניסיון ראש עיריית חדרה לשעבר ישראל סדן למכור אדמות ברצועת החוף בשכונת גבעת אולגה בשווי הנמוך משוויין האמיתי.

כתוצאה ממאבק זה, ולאחר שניסה לשחד מספר חברי מועצה, נפתחה נגד סדן, חקירה ובסיום המשפט שנערך כנגדו נדון לשמונה חודשי מאסר בפועל בכלא מעשיהו.

כמחזיקת תיק איכות הסביבה בעירייה, נלחמה בבעיות זיהום אוויר מתחנת הכח, ממפעלי נייר חדרה ומהמפחמות האזוריות בגבעות השומרון ליד העיר אום אל פאחם.

כחברת מועצת עיר פעלה לפינוי תחנת י.ר.א.ב. שמפנה את פסולת העיר, והיוותה מטרד תברואתי קשה לתושבי שכונות קלרין, ביאליק, שלמה, ושכונת שמשון מבחינת ריח, זוהמה ומזיקים ואשר העסיקה במקום עובדים ללא היתרי שהייה. בסיום המאבק, התחנה עברה מאזור המגורים לאזור התעשייה בעיר חדרה.

יחזקאלי, פעלה כנגד המפגע התברואתי של מכבסת השלג אשר פעלה בשכונת ויצמן בעיר, ושהיוותה סיכון תברואתי לדרכי הנשימה של תושבי השכונה, מאזור מגורים לאזור התעשייה בעיר חדרה.

הודות למאבקה המשותף בזמנו עם חבר המועצה גיורא שחר, הצליחו השניים לעכב את הפרטת משק המים והצליחו להחזיר לקופה הציבורית למעלה מ-200 אלף שקל ששולמו לעוזרי ראשי העיר חיים אביטן בשנת 2008 וזאת בניגוד לחוק. (מתוך ויקיפדיה).

◄ פעילות פוליטית של יחזקאלי

בשנת 2008 חברה ל’מפלגת הירוקים’ בהתמודדות ל’מועצת העיר חדרה’, וזכתה בשני מושבים במועצת העיר. במהלך כהונתו של חיים אביטן בראשות עיריית חדרה, התריעה ופעלה למען מנהל תקין בעיר.

חדוה יחזקאלי מזוהה במאבקיה למיגור השחיתות, לשמירה על איכות הסביבה, שמירה על הקופה הציבורית ונכסי ציבור. אשתקד ב-5 בספטמבר 2012, קיבלה מ’תנועת אומץ’ (אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי), את ’אות כלת אות אומ”ץ’ על פועלה הציבורי למיגור השחיתות.

בחודש מאי 2013, הודיעה, כי תתמודד לראשות העיר חדרה במסגרת ’התנועה החברתית הירוקה’ שסימנה בבחירות ’רק’ (הפתק על רקע צבע לבן).

היום (ג’), כאמור בשעה 20:00, בדיוק, יתקיים ב”אולמי ארמון דוד”, כנס סיכום של מערכת הבחירות לראשות העיר חדרה בהנהגתה של הגברת חדוה יחזקאלי.

_________

למען הגילוי הנאות אישר העיתונאי משה נעים עורך האתר ’כאן נעים’, כי העניק באחרונה במהלך מערכת הבחירות לראשות העיר חדרה לגברת חדוה יחזקאלי שרותי יעוץ פוליטי, ואף הביע את תמיכתו במועמדותה של הגברת יחזקאלי לראשות העיר חדרה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן