נדל"ן

נכים שלא שירתו בצבא יוכלו לקבל הניקוד המקסימלי לזכות בעדיפות בהקצאת הדירות

0
0

מועצת מקרקעי ישראל, אישרה בנוסף, גם את ההסכם לפינוי ’שדה התעופה שדה דב’ בעיר תל אביב, לאחר עשרות שנים בהם דובר על הנושא, אך הוא לא קודם בפועל. שדה התעופה, יפונה לטובת תכניות בנייה נרחבות של כ-12 אלף יחידות דיור.
נכים שלא שירתו בצבא יוכלו לקבל הניקוד המקסימלי לזכות בעדיפות בהקצאת הדירות
נכים שלא שירתו בצבא יוכלו לקבל הניקוד המקסימלי לזכות בעדיפות בהקצאת הדירות

במסגרת החלטות מועצת מקרקעי ישראל, נקבע, היום (שני | י’ חשון התשע”ד, 14 באוקטובר 2013), כי תוקנה ההחלטה הנוגעת למכרזי דיור בהישג יד – מכרזי מחיר למשתכן ודיור להשכרה ארוכת טווח – עבור חסרי דירה. לפי התיקון, יתאפשר מעתה ל’נכים’ שאינם יכולים לשרת בצבא בשל נכותם לקבל את הניקוד המקסימלי, בדומה לשני בני זוג ששירתו בצבא, ובכך לזכות בעדיפות בהקצאת הדירות.

שר הבינוי והשיכון ויו״ר מועצת מקרקעי ישראל ח”כ אורי אריאל, אמר, בעקבות ההחלטה, כי; ״אישרנו היום באופן סופי את התבחינים ל’זכאות לדיור מוזל’ במסלולי ’מחיר למשתכן’ ול’דיור להשכרה’ עם מתן עדיפות ל’יוצאי צבא’ ול’נכים’.

“כעת – אמר והוסיף שר הבינוי והשיכון מר אריאל; “פתוחה הדרך להתחיל בחודשים הקרובים בהרשמה לאלפי יחידות דיור מוזלות ברחבי הארץ לזוגות צעירים ולחסרי דירה, לרבות באזורי הביקוש. לצד הדיור המוזל במסלולים לדיור בהישג יד, אנחנו דואגים להגדיל את היצע הדירות למגורים גם באזורי הביקוש כמו ב’שדה דב’״.

הגב’ אורטל צבר, דוברת רשות מקרקעי ישראל, ודובר משרד הבינוי והשיכון מר אריאל רוזנברג, מסרו בהודעה משותפת, כי; מועצת מקרקעי ישראל, אישרה בנוסף, גם את ההסכם לפינוי ’שדה התעופה שדה דב’ בעיר תל אביב, לאחר עשרות שנים בהם דובר על הנושא, אך הוא לא קודם בפועל. שדה התעופה, יפונה לטובת תכניות בנייה נרחבות של כ-12 אלף יחידות דיור.

בנצי ליברמן

לשם כך, הגיעו רשות מקרקעי ישראל ו’רשות שדות התעופה’ להסכם לפיו עד ליום 30 ביוני 2016, תפסק הפעילות התעופתית במקום. יתרונו של ’הסכם שדה דב’ הוא בכך שלא לא זו בלבד שההסכם יוסיף אלפי יחידות דיור באזור הביקוש הגדול ביותר בישראל, הוא גם ישפר את איכות החיים של תושבי האזור, לאור העתקת שדה התעופה שמהווה מטרד לתושבים.

מנהל רשות מקרקעי ישראל מר בנצי ליברמן, אמר, כי; “אני שמח שהגענו ליום היסטורי זה שקובע שתוך פחות מ-3 שנים יפונה ’שדה התעופה שדה דב’ לטובת הקמת שכונת מגורים, הנותנת פתרונות דיור הנחוצים כל כך במרכז הארץ. זאת, לאחר עשרות שנים של ניסיונות ודיבורים. הפעם יוצאים לדרך”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן