בנקים

בנק ישראל: מ”מ הנגיד הד”ר קרנית פלוג בראש משלחת לכנס השנתי של קרן המטבע

0
0

ד”ר קרנית פלוג, השתתפה במספר כנסים מקצועיים. בין השאר, נפגשה מ”מ הנגיד עם יו”ר הפדרל ריזרב, מר בן ברננקי (פגישה שהתקיימה ביחד עם שר האוצר), ועם סגנית היו”ר והיו”ר המיועדת, הגב’ ג’אנט ילן ◄ ד”ר פלוג, תשוב לישראל, השבוע ביום שלישי (15.10.2013), אחר הצהריים.
בנק ישראל: מ
בנק ישראל: מ”מ הנגיד הד”ר קרנית פלוג בראש משלחת לכנס השנתי של קרן המטבע

ממלאת מקום נגיד בנק ישראל, הד”ר קרנית פלוג, עומדת בראש משלחת בנק ישראל לכנס השנתי של קרן המטבע הבינלאומית* והבנק העולמי בוושינגטון. במסגרת נסיעתה לכנס, ד”ר פלוג, יצאה את הארץ ביום ו’, 4.10.2013 לפנות בוקר, וקיימה מספר רב של פגישות רמות דרג עם בכירים במערכת הפיננסית, במשק האמריקאי, ועם נגידי בנקים מרכזיים במדינות שונות בעולם.

הפגישות של מ”מ הנגיד ד”ר פלוג, עסקו באתגרים הניצבים בתקופה האחרונה בפני בנקים מרכזיים שונים, במאמצם להשיג את היעדים של שמירה על יציבות המחירים ותמיכה בצמיחה וביציבות הפיננסית, בסביבה של ריבית ריאלית עולמית נמוכה.

כמו כן, השתתפה ד”ר פלוג במספר כנסים מקצועיים. בין השאר, נפגשה מ”מ הנגיד עם יו”ר הפדרל ריזרב, מר בן ברננקי (פגישה שהתקיימה ביחד עם שר האוצר), ועם סגנית היו”ר והיו”ר המיועדת, הגב’ ג’אנט ילן.

כמו כן, נפגשה ד”ר פלוג עם נגידי בנקים מרכזיים מ-אוסטרליה, נורבגיה, ומדינות נוספות, עם מנהל מחלקת היציבות הפיננסית בבנק המרכזי של הולנד, ועם סגן מנכ”לית קרן המטבע, מר נאמט שאפיק (ביחד עם שר האוצר).

טרם הגעתה לבירה וושינגטון, נפגשה ד”ר פלוג עם נשיא שלוחת הפדרל ריזרב בעיר ניו-יורק, מר וויליאם דאדלי, ובכירים נוספים ב’פד’ של ניו יורק.

ד”ר קרנית פלוג, תשוב לישראל, השבוע ביום שלישי (15.10.2013), אחר הצהריים.

_________

*קרן המטבע הבינלאומית – International Monetary Fund הוא ארגון בינלאומי המסונף לאו”ם היושב בעיר וושינגטון הבירה של ארה”ב.

הארגון נוסד ב-27 בדצמבר 1945 במטרה לפקח על תקן הזהב והצמדת ערך הדולר לזהב. לאחר ביטול תקן הזהב בשנת 1971 עבר הארגון לעסוק במתן הלוואות ארוכות טווח למדינות מהעולם השלישי, בדומה לתפקיד הבנק העולמי.

הארגון מפקח על המערכת הפיננסית העולמית, באמצעות בקרה של שערי החליפין, וכן של מאזן התשלומים. הארגון פועל לצד ארגונים כארגון הסחר העולמי והבנק העולמי מתוך ויקיפדיה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן