ג'ודו

הוועד האולימפי בישראל, יערוך מחר (ראשון) קבלת פנים מיוחדת לכבוד הג’ודאית ירדן ג’רבי

0
0

הג’ודאית ג’רבי מהעיר נתניה, מדורגת (ממאי 2013) במקום הראשון בדירוג העולמי, שמהווה מיקום שיא של ספורטאי ישראלי בכל הזמנים, תקבל מענק מיוחד של 100 אלף ש”ח מהקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל, מנהל הספורט והמועצה להסדר ההימורים בספורט.
הוועד האולימפי בישראל, יערוך מחר (ראשון) קבלת פנים מיוחדת לכבוד הג’ודאית ירדן ג’רבי
הוועד האולימפי בישראל, יערוך מחר (ראשון) קבלת פנים מיוחדת לכבוד הג’ודאית ירדן ג’רבי

הוועד האולימפי בישראל, יערוך ביום ראשון הקרוב 13 בחודש (בשעה 17:00), קבלת פנים מיוחדת לכבודה של הג’ודאית ירדן ג’רבי לציון זכייתה בתואר העולמי באליפות העולם באוגוסט 2013 זכתה באליפות העולם בג’ודו (2013) (אנ’), שנערכה בברזיל במשקל עד 63 ק”ג והייתה לישראלית הראשונה שזכתה במדליית זהב באליפות העולם בג’ודו, לאחר שניצחה את כל חמשת הקרבות באיפון.

על זכייתה במדליית הזהב באליפות העולם, תקבל ירדן ג’רבי במעמד זה, מענק מיוחד של 100 אלף ש”ח מ’הקרן המשותפת לוועד האולימפי בישראל’, מנהל הספורט ו’המועצה להסדר ההימורים בספורט’. מאמנה מר שני הרשקו, יקבל מחצית מהסכום.

ג’רבי, מתגוררת בעיר נתניה, ולומדת לתואר ראשון בכלכלה וניהול ב’אוניברסיטה הפתוחה’.

ואן לי

ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי בישראל, מסרה היום לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בקבלת הפנים החגיגית, לג’ודאית ירדן ג’רבי, יכבד את המעמד בנוכחותו האלוף האולימפי מ’אתונה 2004’ הקוריאני (Olympic champion from Athens 2004 South Korean Lee Won-Hee), המחזיק גם בתואר העולמי ובתואר אלוף אסיה (משקל 73 ק”ג), כיום Lee Won-Hee, מאמן נבחרת הנשים בג’ודו של קוריאה.

ואן לי, ידיד אישי של שני הרשקו מאמן נבחרת הנשים של ישראל, הגיע לארץ בסוף השבוע, ויעביר מספר אימונים לנבחרת הנשים של ישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן