צבא | משטרה | ביטחון

צה”ל: חיל האוויר, השלים השבוע אימון מיוחד לטיסה ארוכת-טווח

0
0

“בטייסות, הודגש, כי האימון חידד את היכולות וחיבר בין כלל המרכיבים והטייסות שמשתתפות לאימון המורכב והייחודי. בהיבט האישי מספרים הטייסים על חווית טיסה ממושכת הדורשת ריכוז למשך מספר שעות וגם הכנות פיסיות מיוחדות בהיבטי מנוחה ותזונה” ◄ צפו בתיעוד המיוחד.
צה
צה”ל: חיל האוויר, השלים השבוע אימון מיוחד לטיסה ארוכת-טווח

אתר חיל-האוויר ואתר דובר צה”ל, דיווחו, אמש (חמישי), כי במהלך השבוע האחרון, יצאו טייסות הקרב של חיל-האוויר לבצע אימון מיוחד ומורכב בטיסה ארוכת טווח. במהלך הטיסה, התאמנו הצוותים על תדלוק אווירי ואף בחנו את היכולת לטוס הרחק מגבולות מדינת ישראל.

אתר חיל-האוויר, ציין, כי; “כשמדברים על “כל האופציות על השולחן”, ניתן להבין שמדובר גם על אופציות צבאיות. חיל-האוויר, הזרוע הארוכה של צה”ל, היא האחראית למימוש האופציה אם תידרש ולצורך כך בטייסות מתרגלים ומחזקים את קשת היכולות, בין השאר, גם בטיסות ארוכות טווח. בתחום הזה נדרש חיל-האוויר לפתח יכולת פעולה רלוונטית, מפעולה ממוקדת ועד לפעולה רחבה.

האימון בתקופה האחרונה, אינו שונה מאימונים שנעשו בשנים האחרונות והוא בוחן את מירב הפרטים בתרחיש המדובר – החל מהתכנון במחלקת מבצעים ובטייסות, דרך הטיסה עצמה והתדלוק האווירי (צפו בסרטון שפורסם ב-youtube, ובו תיעוד מיוחד וקצר של תדלוק אווירי, כפי שתורגל באימון, כאן בדף זה למעלה), ועד הניהול ממרכז השליטה של חיל האוויר.

מפקד אחת מטייסות הקרב שהשתתף בגיחה, ציין, כי; “האתגרים בטיסה מסוג זה, מתחילים כבר בתכנון וממשיכים בטיסה שהיא רחוקה מן הבית, תנאי מזג אוויר ותנאי שטח לא מוכרים ובנוסף גם האיומים האפשריים בדרך”.

אתר חיל האוויר, הוסיף, כי; “בטייסות, הודגש, כי האימון חידד את היכולות וחיבר בין כלל המרכיבים והטייסות שמשתתפות לאימון המורכב והייחודי.

בהיבט האישי מספרים הטייסים על חווית טיסה ממושכת הדורשת ריכוז למשך מספר שעות וגם הכנות פיסיות מיוחדות בהיבטי מנוחה ותזונה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן