מסחר | תעשייה

התאחדות התעשיינים של ישראל, מקדמת את הקשרים המסחריים עם צ’כיה

0
0

נחתם מסמך הבנות בין התאחדות התעשיינים ו’קונפדרציית התעשיינים של צ’כיה’ להעמקת הקשר בין הארגונים ◄ סגן שר המסחר והתעשייה הצ׳כי, מילן הובורקה; ״אני ידיד קרוב של ישראל, ותומך בהעמקת הקשרים הכלכליים״.
התאחדות התעשיינים של ישראל, מקדמת את הקשרים המסחריים עם צ’כיה
התאחדות התעשיינים של ישראל, מקדמת את הקשרים המסחריים עם צ’כיה

לרגל ביקור נשיא צ’כיה, מר מילוס זימן, במדינת ישראל, התאחדות התעשיינים, קיימה ביום שני השבוע, סמינר עסקי למשלחת העסקית המלווה את הנשיא. מטרת הסמינר היא להציג את הפוטנציאל העסקי בין ישראל וצ’כיה ולקדם את הקשרים המסחריים בין שתי המדינות.

את הסמינר פתח סגן שר המסחר והתעשייה הצ׳כי, מר מילן הובורקה (Milan Hovorka), שאמר בין היתר; ״אני ידיד קרוב של ישראל, ותומך בהעמקת הקשרים הכלכליים״.

במסגרת הסמינר, נחתם מסמך הבנות בין התאחדות התעשיינים של ישראל ו’קונפדרציית התעשיינים של צ’כיה’ להעמקת הקשר בין הארגונים.

על ההסכם חתמו התעשיין ויו”ר ועדת החוץ של התאחדות התעשיינים, מר עמירם שור, וסגן נשיא קונפדרציית התעשיינים של צ’כיה, מר קזקי סטניסלב.

כמו כן, במסגרת הסמינר, התקיימו סדרת פגישות עסקיות בין נציגי החברות הצ’כיות לחברות הישראליות.

במשלחת משתתפות למעלה מ-20 חברות צ’כיות במספר תחומים המעוניינות לקדם קשרים עם חברות ישראליות; בניה, תעופה, הנדסה, תיירות, מתכת, אופטימכניקה, כימיה ו-פרמצבטיקה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן