חדרה | בחירות 2013

חדרה: אילן אוסטפלד, קורא לתמוך במועמדות חדוה יחזקאלי לראשות העיר חדרה

0
0

אילן אוסטפלד, מפקד ביה”ס ללוחמה בטרור לשעבר, הפתיע את ה”ביצה הפוליטית החדרתית”, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, והודיע על תמיכתו הבלתי מסויגת לתמוך בחדוה יחזקאלי לראשות העיר חדרה; “ללכת ביושר עם צו מצפונכם ולא לוותר על הזדמנות של ממש להחזיר לעצמנו ולעירנו האהובה – את התקווה, את השם הטוב, את השליחות הציבורית הטהורה, את ניקיון הכפיים ואת טובת הכלל!
חדרה: אילן אוסטפלד, קורא לתמוך במועמדות חדוה יחזקאלי לראשות העיר חדרה
חדרה: אילן אוסטפלד, קורא לתמוך במועמדות חדוה יחזקאלי לראשות העיר חדרה

“לבחור בחדוה יחזקאלי לראשות העיר חדרה, זה לבחור באישה עם ניסיון מוניציפאלי עשיר, זה לבחור במחויבות, זה לבחור בנחישות ובעשייה ללא מורא. לבחור בחדוה יחזקאלי, זה להגיד די לקומבינות!” – כך במילים אלה ועוד – פרסם אתמול (שישי | ל’ תשרי התשע”ד), מר אילן אוסטפלד, תושב חדרה, מפקד ביה”ס ללוחמה בטרור לשעבר וכיום יועץ תקשורת, בדף הפייסבוק שלו ועורר עניין רב ב”ביצה הפוליטית החדרתית”, לקראת הבחירות לרשויות המקומיות ב-22.10.2013 שבהם יתמודדו 4 מועמדים לראשות העיר חדרה; הגב’ חדווה יחזקאלי, מר חיים אביטן, מר צבי גנדלמן, ומר שלמה בוזגלו.

לדברי אוסטפלד, בעקבות פניות ובקשות להתייעצות עימו באשר לעמדתו בבחירת המועמד המתאים והראוי לראשות העיר חדרה, הוא פרסם את עמדתו ובחירתו באלו המילים;

“חברותיי וחבריי תושבי חדרה, אני תומך בחדוה יחזקאלי, וקורא לכם לא להסס, ללכת ביושר עם צו מצפונכם ולא לוותר על הזדמנות של ממש להחזיר לעצמנו ולעירנו האהובה את מה שלצער כולנו איבדנו – את התקווה, את השם הטוב, את השליחות הציבורית הטהורה, את ניקיון הכפיים ואת טובת הכלל!

האמינו לי, זה יותר ממעשי ואפשרי ממה שמציירים לכם ומשדרים לכם.

חדוה יחזקאלי, המועמדת לראשות עיריית חדרה

יש בידכם הזדמנות לעשות היסטוריה! אל תוותרו עליה בעבור אשליות והבטחות שווא – לימדו מניסיון העבר.

לבחור בחדוה יחזקאלי זה לבחור באישה עם ניסיון מוניציפאלי עשיר, זה לבחור במחויבות, זה לבחור בנחישות ובעשייה ללא מורא.

לבחור בחדוה יחזקאלי זה להגיד די לקומבינות!

אני קורא לכם לבחור בחדוה יחזקאלי לראשות העיר חדרה.

ניצחונה יהיה ניצחון כולנו”. סיכם מר אוסטפלד.

▼ מי אתה אילן אוסטפלד

אילן אוסטפלד (נולד בשנת 1963) וגדל בעיר חדרה. בשנת 1981 התגייס לצה”ל, התנדב לצנחנים ושובץ בגדוד 890. בצנחנים עבר אוסטפלד, מסלול הכשרה כלוחם, קורס מ”כים חי”ר. אוסטפלד, לחם במלחמת לבנון, כחלק מחטיבת הצנחנים אשר ביצעה נחיתת סער אמפיבית בשפך נהר האוואלי. כעבור יומיים נפצע קשה בכתפו מפגיעת כדור.

לאחר שהחלים מפציעתו השלים אוסטפלד, קורס קצינים ושימש כקצין מטה ומבצעים בחטיבת הצנחנים וביחידת שלדג.

בשנת 1988 מונה לקצין האג”ם של סיירת מטכ”ל, עליה פיקד באותה עת משה יעלון, כיום שר הביטחון, והיה מעורב בין היתר בתכנון ובביצוע של ’מבצע הצגת תכלית’ שהיה מבצע צבאי שבוצע בתוניסיה על ידי סיירת מטכ”ל ב-16 באפריל 1988, ובמהלכו התנקשו לוחמי הסיירת בחיי ח’ליל אל-וזיר (בערבית: خليل الوزير), המוכר בכינוי אבו גִ’האד (ابو جهاد על שם בנו הבכור ג’יהאד) (10 באוקטובר 1935 – 16 באפריל 1988), ממייסדי תנועת פת”ח, שימש כסגנו של יאסר ערפאת וראש הזרוע הצבאית של אש”ף.

אילן אוסטפלד עם משה יעלון, כיום שר הביטחון צילום: ארכיון

לאחר מכן, השתלם אוסטפלד, בפו”ם כראש לשכתו של עוזר ראש אג”ם, האלוף גיורא רום, ואחר כך כראש הלשכה של מפקד חילות השדה, האלוף עמנואל סקל. בשנים 1996 – 1994, שימש אוסטפלד כ’מפקד בית הספר ללוחמה בטרור’ בדרגת סא”ל.

בשנת 2001, מונה אוסטפלד לכתב הצבאי של גלי צה”ל, ולאחר מכן, שימש כיועץ התקשורת של שר החוץ דאז, מר סילבן שלום.

בשנת 2006, מונה אוסטפלד ליועץ התקשורת של שר הביטחון, מר עמיר פרץ, ושימש בתפקידו במהלך מלחמת לבנון השנייה.

כמה חודשים לאחר המלחמה, התפטר אוסטפלד, לאחר שמתח ביקורת קשה על התנהלות פרץ מול התקשורת. אחר כך, שימש אוסטפלד כיועץ התקשורת של יו”ר הכנסת, חברת הכנסת הגב’ דליה איציק.

אילן אוסטפלד, הינו בעל תואר ראשון במזרחנות מ’אוניברסיטת תל אביב’ ובעל תואר שני מאוניברסיטת בן גוריון במנהל עסקים. שימש ככתב ועורך ברשת מקומונים בשרון. כיום יועץ תקשורת לבכירים במשק, עוסק בכתיבת תכנים ונאומים כותב טורי דעה בתחומי צבא וביטחון, וכן מנהל פרוייקטים בתחום האבטחה.

אוסטפלד, בן העיר חדרה, נשוי ואב לשלושה, שמעולם למרות תפקידיו הרבים בשרות המדינה בארץ ובחו”ל לא עזב את העיר.

אוסטפלד, ניהל בהתנדבות את מחלקת הנוער של מועדון מכבי חדרה בכדורסל, מסייע בהתנדבות לגיוס כספים ותמיכה לגופים העוסקים בהנצחת חללי צה”ל, סיוע לניצולי שואה וחולי סוכרת לאורך שנים ארוכות.

אוסטפלד, מרצה מבוקש ומשתתף פעיל בתכנית הכנה לשמיניסטים לפני גיוס. מזה שנים רבות דחה הצעות רבות להתמודד למועצת העיר ולראשות העיר חדרה, מטעם מפלגות ותנועות שונות כולל במערכת הבחירות הנוכחית.

בחלק מן החומר נעזרנו במידע מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן