עסקים נעים

שטראוס ישראל: סיגל שילוני, מסיימת תפקידה כמנכ”לית חטיבת תענוג והנאה בחברה

0
0

ציון בלס, מנכ”ל שטראוס ישראל; “שילוני, הובילה אסטרטגיה עסקית של צמיחה מרשימה ושיפור ברווחיות. החדשנות פורצת הדרך והמובילות השיווקית של החטיבה הובילו לחיזוק מעמדו התחרותי של מותג עלית ותרמו תרומה משמעותית להישגים הכוללים של שטראוס ישראל”.
שטראוס ישראל: סיגל שילוני, מסיימת תפקידה כמנכ
שטראוס ישראל: סיגל שילוני, מסיימת תפקידה כמנכ”לית חטיבת תענוג והנאה בחברה

סיגל שילוני צפויה לסיים את תפקידה כמנכ”לית חטיבת תענוג והנאה ב’שטראוס ישראל’ בסוף שנה זו לאחר שש שנים בתפקיד ואחת עשרה שנים ב’קבוצת שטראוס’.

מר ציון בלס, מנכ”ל שטראוס ישראל, אמר היום (שלישי | כ”ז תשרי התשע”ד)’ כי; “סיגל שילוני בקשה לפרוש מתפקידה לאחר שש שנים בהן הובילה את חטיבת הממתקים לתוצאות מעוררות הערכה והישגים יוצאי דופן.

שילוני, הובילה אסטרטגיה עסקית של צמיחה מרשימה ושיפור ברווחיות. החדשנות פורצת הדרך והמובילות השיווקית של החטיבה הובילו לחיזוק מעמדו התחרותי של מותג עלית ותרמו תרומה משמעותית להישגים הכוללים של שטראוס ישראל. אני משוכנע שבכל מקום בו תבחר להמשיך את המסע המקצועי שלה ייהנו מיכולותיה ומהישגיה יוצאי דופן” סיכם מנכ”ל שטראוס ישראל.

סיגל שילוני, הצטרפה ל’קבוצת שטראוס’ בשנת 2003 כמנהלת שיווק דנונה. בתום אותה שנה מונתה למנהלת השיווק של מחלבות שטראוס, וביצעה תפקיד זה בהצלחה רבה. משנת 2007 ובמהלך שש השנים האחרונות כיהנה סיגל כמנכ”לית חטיבת תענוג והנאה.

◄ חטיבת תענוג והנאה;

חטיבת תענוג והנאה, מרכזת את תחום הממתקים ב’שטראוס ישראל’ הכולל את מוצרי השוקולד, סוכריות, מסטיקים, וופלים, עוגות, חטיפי אנרגיה, וחטיפים מתוקים.

בין המותגים המובילים בחטיבה ניתן למנות את; עלית, שוקולד פרה, פסק זמן, ספלנדיד, בפלות, בזוקה, אנרג’י מאסט, ועוד המובילים את קטגוריית הממתקים בישראל.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן