חדרה | בחירות 2013

חדרה: עו”ד אוהד מרחב, פותח מרחב חדש לצעירים של העיר חדרה והשכונות

0
0

עו”ד אוהד מרחב (32), המועמד מספר 2 ברשימת לראשות העיר הגב’ חדוה יחזקאלי, בבחירות הקרובות מבקש מרחב לקדם את הדור הצעיר בחדרה בכל הנוגע לדיור, פנאי, תעסוקה וחינוך, לקדם את הספורט ולהביאו לרמות הגבוהות ביותר, להשיב את תחושת האמון של הציבור החדרתי במערכות העירייה, וכן להמשיך ולפעול למען איכות הסביבה ואיכות השלטון.
חדרה: עו
חדרה: עו”ד אוהד מרחב, פותח מרחב חדש לצעירים של העיר חדרה והשכונות

מזה שנים פועל עו”ד אוהד מרחב (32), למען האוכלוסייה הצעירה בעיר חדרה ושכונותיה. במקומות בהן הוא מסייר בימים אלה של מערכת בחירות מקומיות הוא נתקל בגלי אהדה; “אתה מייצג את צעירי חדרה והשכונות” – הם אומרים לו, והוא אינו מסתיר את קורת רוחו – אך מיד מרצין ואומר, כי; “בעוד שישנם צעירים שחוששים מראש העיר המכהן כעת, ונופלים לרגליו, אני מתכוון באמת וברצינות לפעול למען הצעירים החדרתיים בתחום שיפור איכות הסביבה, איכות האוויר אותו נושם הציבור, ומבטיח לפעול למיגור השחיתות השלטונית ולשמירה על כספי ציבור.

למרות גילו “הצעיר” בתחום הפוליטיקה המקומית, יש לעו”ד אוהד מרחב, תבונה של 120 שנים ודעה מאד מגובשת באשר לרמת המוסריות של פוליטיקאים גם ב’רשויות מקומיות’; הוא רואה עצמו ממשיך דרכה של הגב’ חדוה יחזקאלי, כ’לוחם בשחיתות’, וטוען למגר כל הרמת ראש של גורמים עבריינים מבית ומבחוץ בתוך עיריית חדרה, דורש מינהל תקין, שקיפות שלטונית וסדר יום חדש בעירייה שיכלול את שילובים של הצעירים בניהולה של העיר.

עו”ד מרחב, הוא נשוי ל-לירון גרסגרין מרחב, ואב לילדים; איתמר והבת הללי. הוא נולד, גדל והתחנך בעיר חדרה בבית הספר היסודי ״הגורן״ ובבית הספר ״תיכון חדרה״.

אוהד, תמיד שאף להצטיינות כחייל בצה”ל (סמ”ר), הוא יוצא יחידה מיוחדת למשימות חבלה, ובמסגרת שירותו הצבאי אף קיבל ’אות הצטיינות’ על פעילותו בעיר בית לחם זאת במהלך ’מבצע חומת מגן’ אשר התרחש בין ה-29 במרץ ל-10 במאי 2002, כשמטרתו של המבצע הייתה לפגוע בתשתיות הטרור הפלסטיני מהשטחים, ולעצור את גל הפיגועים שהתרחב משמעותית באותה תקופה בתוך ערי ישראל כולל בעיר חדרה.

גם כיום כאזרח וכבעל בעל משרד עורכי דין מוביל בעיר חדרה, נחשב משרדו המרשים לסיפור הצלחה.

עו”ד מרחב, מבקש להצטנע, ולסיים בעניין המקצועי הזה, מהר ככל האפשר ויודע לספר, ברצון רב על חייו כפוליטיקאי צעיר בראשית דרכו, כבר בקדנציה האחרונה של מועצת עיריית חדרה, שימש חבר מועצת העיר מטעם “הירוקים” וכאופוזיציה להנהלת העיר.

בקדנציה זו הוא הפך לחבר המועצה הצעיר ביותר שנבחר אי פעם בעיר חדרה, כאשר נבחר כבר בגיל 27 לתפקיד.

במסגרת מאבקיו הציבוריים כחבר מועצה פעל בין היתר באמצעות עתירות מנהליות וצווי מניעה כנגד העירייה על חריגות וחריקות בתפקודה ונגד העומדים בראשה שסטו מהדרך.

בבחירות הקרובות למועצת העיר ב-22.10.2013, מבקש ערוך הדין מרחב לקדם את הדור הצעיר בחדרה בכל הנוגע לדיור, פנאי, תעסוקה וחינוך, לקדם את הספורט ולהביאו לרמות הגבוהות ביותר, להשיב את תחושת האמון של הציבור החדרתי במערכות העירייה, וכן להמשיך ולפעול למען איכות הסביבה ואיכות השלטון.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן