שדרות

שדרות: ראש העיר דוד בוסקילה, הפגין ערב החג בגפו מול משרד ראש הממשלה בירושלים

0
0

ערב חג ראש השנה תשע”ד, הקים ראש עיריית שדרות, מר דוד בוסקילה, אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה, שם הפגין בגפו וישהה עד שהממשלה תשיב לעירייה את התקציבים שקיצצה מקופתה ◄ “זמן רב שאני במגע עם ממשלת ישראל ועומד כחומה בצורה על מנת שלא תוסיף לפגוע ברמת השירותים הניתנים לתושבי שדרות ובהישגים הגדולים שהשגנו. לצערי, ליבם אטום לצרכיכם ולצורכי ילדינו”.
שדרות: ראש העיר דוד בוסקילה, הפגין ערב החג בגפו מול משרד ראש הממשלה בירושלים
שדרות: ראש העיר דוד בוסקילה, הפגין ערב החג בגפו מול משרד ראש הממשלה בירושלים

ראש העיר שדרות מר דוד בוסקילה ויו”ר פורום ערי הפיתוח במרכז השלטון המקומי, הקים שלשום (ערב חג ראש השנה), עם כניסת החג, אוהל מול משרדו של ראש הממשלה ברחוב קפלן בעיר ירושלים, שם ישהה כמחאה כנגד הפגיעה הקשה מצד הממשלה בתקציבי העיר.

סימה גל דוברת עיריית שדרות, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; “בשנים האחרונות קיצצה הממשלה עשרות מיליוני שקלים מתקציב עיריית שדרות אשר אילצו את העירייה לתעדף את השירותים הניתנים לתושבי שדרות וזאת על מנת למנוע את קריסתה של העיר.

כך למשל, קוצץ מענק האיזון של העיר בכ 12.5 מיליון ₪, התקציב התוספתי לחינוך קוצץ ב- 4.5 מיליון ₪, והתקציב התוספתי עבור שירותי הרווחה – למעשה, בוטל כליל.

הקיצוצים מסתכמים בכ-118 מיליון ₪ בחמש השנים האחרונות, ומביאים לפגיעה ברמת הניקיון של העיר, במערך התאורה הסדיר בעיר, במערך חיי התרבות של תושבי העיר שדרות, כמו כן, בספורט הייצוגי ועוד.

ראש העיר מר בוסקילה, המצוי בימים אלה בעיצומה של התמודדות לכהונה נוספת, מנהל זמן רב מגעים קדחתניים עם גורמים בממשלה על מנת שזו תשיב לעיר שדרות את התקציבים האמורים אך זו; “אטומה לצרכי העיר ותושביה”, לדבריו.

לכן, החליט לעלות לירושלים, כאמור שם הקים אתמול אוהל מחאה מול משרד ראש הממשלה עד למציאת פתרונות לתקציב העיר שדרות.

ראש העיר מר דוד בוסקילה; “בשנים האחרונות שלחה ממשלת ישראל ידה אל תקציבה של העיר, וקיצצה עשרות מיליוני שקלים בשנה, אשר אילצו אותי לתמרן בין עדיפויות ולמצוא את האיזונים על מנת שהעיר לא תקרוס.

זמן רב שאני במגע עם ממשלת ישראל ועומד כחומה בצורה על מנת שלא תוסיף לפגוע ברמת השירותים הניתנים לתושבי שדרות, שמספרם עולה באופן משמעותי, ובהישגים הגדולים שהשגנו. לצערי, ליבם אטום לצרכיכם ולצורכי ילדינו”, אמר ראש העיר.

מתוך הכרה, כי אינני יכול לעמוד מנגד החלטתי להניח את תעמולת הבחירות לרשות המקומית בחודש הבא, בצד ולעלות בגפי בערב החג אל מול משרדו של ראש הממשלה על מנת לזעוק את זעקתה של שדרות”, סיכם ראש העיר מר דוד בוסקילה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן