רשלנות רפואית

תלש חלק מאיבר מינו ותובע את בית חולים ברזילי, תובע לפצותו ב-2,500,000 ₪

0
0

הצוות הרפואי בבית חולים ברזילי באשקלון, החדיר לחולה בשחמת הכבד קטטר שתן בכוח והותיר אותו לבדו ללא כל השגחה, באופן שהביא לתלישת הקטטר ולגרימת נכות אורולוגית בלתי הפיכה ◄ רפאל אלמוג, עו”ד ממשרד עורכי דין אלמוג – שפירא, המייצג את מר א.י. נגד בי”ח ברזילי; “הצוות הרפואי, החליט באופן רשלני מאין כמוהו, להותיר את א.י במצבו הקוגניטיבי הקשה – לבדו”!
תלש חלק מאיבר מינו ותובע את בית חולים ברזילי, תובע לפצותו ב-2,500,000 ₪
תלש חלק מאיבר מינו ותובע את בית חולים ברזילי, תובע לפצותו ב-2,500,000 ₪

בימים אלו הוגש כתב תביעה ע”י מר א.י. נגד בית חולים ברזילי אל בית משפט השלום בתל אביב, באמצעות עורכי הדין רפאל אלמוג ורן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג – שפירא, במסגרתו יתבקש בית המשפט הנכבד לחייב את בית החולים לפצות את א.י. מדרום הארץ, על כל נזקיו הרפואיים והאחרים (כתב התביעה הוגש עד לגבול סמכות בית המשפט – 2,500,000 ₪), זאת לאחר שמהרקע לתביעה, עולה, כי הצוות הרפואי בבית חולים ברזילי, החדיר לחולה ב’שחמת הכבד’ קטטר שתן בכוח והותיר אותו לבדו ללא כל השגחה, באופן שהביא לתלישת הקטטר ולגרימת נכות אורולוגית בלתי הפיכה.

מר א.י. (עילום שמו של התובע, מפאת רגישות הנושא), הגיע לאשפוז בבית החולים ברזילי בשל החמרה של שחמת כבד אשר גרמה לו לפגיעה קשה ביכולות הקוגניטיביות (דבר שכיח במצב שכזה).

במהלך האשפוז בבית חולים ברזילי בעיר אשקלון, ולמרות מצבו הקוגניטיבי הקשה שבא לידי ביטוי בבלבול וחוסר התמצאות, הצוות הרפואי לא השגיח על א.י, אשר יצא מחוץ לבית החולים, והחל משוטט ברחובות העיר. רק לאחר שהוזעקה המשטרה, אותר מר א.י, והוחזר לאשפוז.

עו”ד רפאל אלמוג

“אך האם הדבר גרם לצוות הרפואי להשגיח עליו? לצערנו – לא!” – מאשים עו”ד רפאל אלמוג, המוסיף, בכתב התביעה, כי; “על אף תמרור אזהרה זה, כאשר חזר המאושפז מר א.י, לאשפוז, החליטו אנשי הצוות הרפואי בביה”ח ברזילי, להחדיר לו קטטר פולי (קטטר לצורך מתן שתן) בכוח, למרות התנגדותו לכך.

מצבו המבולבל, התנהגותו הקודמת והתנגדותו לקטטר לא גרמו לצוות הרפואי להשגיח על א.י, או לומר לבני משפחתו שאסור להותירו לבדו. לטענת משרד עורכי דין אלמוג – שפירא; “הצוות הרפואי בביה”ח ברזילי, החליט באופן רשלני מאין כמוהו, להותיר את מר א.י במצבו הקוגניטיבי הקשה – לבדו”!

מר א.י, נותר כאמור לבד, ללא השגחה ומבולבל מאוד בשל מצבו הקוגניטיבי. דבר זה הביא לכך שתלש את הקטטר מ’איבר מינו’ בצורה אלימה וקשה. כתוצאה מכך, נגרמה למאושפז א.י. נכות אורולוגית צמיתה, ובלתי הפיכה בשיעור של 30%.

לאור התנהלות הצוות הרפואי ב’ברזילי’, הוגש בימים אלו, כתב תביעה לבית משפט השלום בעיר תל אביב, באמצעות עורכי הדין רפאל אלמוג ו-רן שפירא ממשרד עורכי הדין אלמוג – שפירא, המתמחה בעיקר בתחום הרפואה והמשפט, במסגרתו, יתבקש בית המשפט הנכבד לחייב את בית חולים ברזילי, לפצות את האזרח א.י. על כל נזקיו (כתב התביעה הוגש עד לגבול סמכות בית המשפט – 2,500,000 ₪).

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן