חדרה | בחירות 2013

חדרה: מירית ווקס, מספר 5 ברשימת מועמדי ’חדרה ביתנו’ למועצת העיר בראשות רומן גישר

0
0

הגב’ מירית ווקס תושבת חדרה, עוסקת בייעוץ אסטרטגי ומתמחה בפיתוח עסקי, לאחרונה, חזרה ממוסקבה , שם שירתה מטעם משרד ראש הממשלה, כמזכיר ראשון בשגרירות ישראל במוסקבה” ◄ הגב’ ווקס; “העיר חדרה, חשובה לי. גדלתי כאן. זה הבית שלי. אני כאן כדי לעשות כל שביכולתי עבור העיר. יש הרבה מה לעשות והצטרפתי לרשימה שלפי תפיסתי יכולה באמת לשנות”.
חדרה: מירית ווקס, מספר 5 ברשימת מועמדי ’חדרה ביתנו’ למועצת העיר בראשות רומן גישר
חדרה: מירית ווקס, מספר 5 ברשימת מועמדי ’חדרה ביתנו’ למועצת העיר בראשות רומן גישר

ראש רשימת ’חדרה ביתנו’ של מפלגת ’ישראל ביתנו’ למועצת העיר חדרה, מר רומן גישר, פרסם היום (חמישי | כ”ג אלול התשע”ג), כי החליט להעמיד במקום החמישי ברשימתו את הגב’ מירית ווקס, למועצת עיריית חדרה בבחירות לרשויות המקומיות ב- 22.10.2013.

הגב’ ווקס, עוסקת בייעוץ אסטרטגי ומתמחה בפיתוח עסקי במגזר הפרטי. בהשכלתה האקדמית, נכללים; לימודים ביחסים בינ”ל, תקשורת ציבורית, וניהול ויישוב סכסוכים. היא מציינת גם כי במהלך חייה המקצועיים מילאה פעמיים תפקידים בשליחות ציונית.

הגב’ מירית ווקס; “לאחרונה, חזרתי ממוסקבה, שם שירתתי מטעם משרד ראש הממשלה, כמזכיר ראשון בשגרירות ישראל ב-מוסקבה”.

היא מעידה על עצמה כמי שלמדה דבר אחד או שניים בחייה; “צברתי ניסיון בתחום העסקי והעשייה החברתית והובלתי לא מעט תהליכים אסטרטגיים ארגוניים מורכבים”.

הגב’ מירית ווקס, מדגישה בגאווה לא מוסתרת בדבריה את העובדה, כי :”העיר חדרה, חשובה לי. גדלתי כאן. זה הבית שלי. אני כאן כדי לעשות כל שביכולתי עבור העיר.

יש הרבה מה לעשות, והצטרפתי לרשימה של ’חדרה ביתנו’ שלפי תפיסתי יכולה באמת לשנות”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן