אורח נעים

הון, שלטון, עולם תחתון ולמה אני בוחר ביחזקאלי לראשות העיר

"’פורום קיפוד’ החדרתי, הודיע על תמיכתו הבלעדית במועמדת הגב’ חדוה יחזקאלי ו"התנועה הירוקה" בעיר חדרה, באופן מלא ומוחלט, נוכח העובדות בשטח המלמדות, כי יחזקאלי היא המועמדת החברתית האותנטית, לוחמת השחיתות, המחויבת לתושבים והראויה להובלת העיר חדרה בשנים הבאות".
0
0
הון, שלטון, עולם תחתון - נוסח העיר חדרה, ולמה אני בוחר בחדוה יחזקאלי לראשות העיר
אמיר רווה

“הון, שלטון, עולם תחתון – סיסמת ’המחאה החברתית’ הנפוצה איננה אמירה סתמית, אלא מציאות קשה וכואבת בעיר חדרה. אווירת הפחד והייאוש ברחוב החדרתי לא נולדה יש מאין. בבסיסה תחומי חיים רבים בהם ניכר הלך הרוח המשחית של החיבור בין הון, שלטון ועולם תחתון.

הבולט מכולם הוא תחום התקשורת המקומית, כפי שבא לידי ביטוי ב’מקומונים’ האמורים להיות “כלבי השמירה של הדמוקרטיה”, אשר בפועל מתפקדים יותר כ’פודלים’ של ראש העיר חדרה מר חיים אביטן.

חיים אביטן בעת הארכת מעצרו ביוני

האם ייתכן שתלותם בהכנסות מפרסומים עירוניים משתקת אותם ואונסת אותם שלא להרגיז חלילה את ה”דון” המקומי מר אביטן, והאם התפטרותו לאחרונה של כתב בכיר במקומון מוביל, קשורה בנושא?

האם תחושת הטרור הרודפת תושבים קשי יום בעיר, הנאלצים לעמוד מול דרישות תשלום דרקוניות של גופים עירוניים וגופים בפיקוח עירוני, איננה תוצאה של התנהלות חסרת רגישות ומחויבות לתושב.

תאגיד המים, לשכת ההוצל”פ, חברות הגביה בשירות העירייה, ועוד, כמו גם הזנחה פושעת ורשלנית של שכונות והפרברים בעיר חדרה, כל אלה גורמים, אשר ראש עיר מר אביטן, המחויב לתושבים ולעיר לא יתנם לקרות במקומותיו. רק אמירה ברורה ופעילה של תושבי העיר חדרה, תוכל לשנות מציאות קשה זו, לאחר הבחירות המקומיות ב-22 באוקטובר 2013.

המיועדת לראשות העיר חדרה הגב’ חדוה יחזקאלי

היה לי מפגש מעורר השראה עם בני העדה האתיופית בשכונת גני אלון, תומכי המועמדת חדוה יחזקאלי, לראשות העיר חדרה, ואני מקווה לרתום רבים מהם לאירועי תמיכה במועמדותה, כשאני מתכנן לקיים בעיר ע”י צעדות באזורים שונים בעיר של קבוצות בנות 20 – 30 פעילים נלהבים עם מגפונים, חולצות ושלטים שיעירו את העיר, ויקפיצו את תדמיתה למקום הראוי לה, הוא המקום המוביל בראש.

ב”ה, במהלך השבוע הזה, נכריז רשמית על תמיכתו הבלעדית של ’פורום קיפוד’ המתרחב במיועדת לראשות העיר חדרה הגב’ חדוה יחזקאלי, ו”התנועה הירוקה” בעיר חדרה, באופן מלא ומוחלט, נוכח העובדות בשטח המלמדות, כי את היא המועמדת החברתית האותנטית, לוחמת השחיתות, המחויבת לתושבים והראויה להובלת העיר חדרה בשנים הבאות.

________

* הכותב הוא אמיר רווה, מ’פורום קיפוד’ החדרתי לפתרון בדיור ציבורי ובר השגה, מתוך עיקרי המאמר שהכותב עומד לפרסם ב’קיפודיתון’.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן