חדשות בריאות

חדרה, נא להירגע: הדגימות בדבר מציאת נגיף הפוליו (polio) במט”ש חדרה נמצאו נקיות

0
0

מציאת נגיף פוליו במכון לטיהור שפכים באזור בקה אל גרביה (מט”ש) בקה אל גרבייה, עוררו חשש גם בקרב תושבי חדרה, שגדשו את התחנות לבריאות המשפחה בעיר ◄ ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן; “בדיקות שהתבצעו ב’מט”ש חדרה’, העלו דגימות נקיות לחלוטין” ◄ משרד הבריאות; “החיסון מיועד לילדים שנולדו אחרי 1.1.2004, וכי עפ”י הנחיית משרד הבריאות, יהיו התחנות המרכזיות פתוחות עד השעה 20:00. בחדרה, פעילות 6 תחנות לבריאות המשפחה”.
חדרה, נא להירגע: הדגימות בדבר מציאת נגיף הפוליו (polio) במט
חדרה, נא להירגע: הדגימות בדבר מציאת נגיף הפוליו (polio) במט”ש חדרה נמצאו נקיות

הידיעות בדבר מציאת נגיף הפוליו (polio) במכון לטיהור שפכים (מט”ש) באזור בקה אל גרביה, עוררו חשש כבד גם בקרב הציבור באזור ישובי חדרה ובעיר עצמה.

ראש עיריית חדרה מר חיים אביטן, המצוי בקשר עם משרד הבריאות, התעדכן, כי ב’מט”ש חדרה’, אשר בו מקיים משרד הבריאות, בדיקות על בסיס שבועי יצאו דגימות נקיות, וללא כל רמז למציאת נגיף שכזה.

בישיבת היערכות לפתיחת שנת הלימודים תשע”ד, שהתקיימה השבוע בעיריית חדרה, עדכן ראש העירייה, כי נמסר לו מטעם משרד הבריאות, כי טרם התקבלה החלטה על מתן חיסונים בבתי הספר. במשרד הבריאות, הודיעו, כי אם תתקבל החלטה, תעודכן העירייה.

ראש העירייה, הנחה את כל אגפי העירייה להיערך לכל התפתחות אפשרית, וכן להגיש סיוע למערכות שכבר מצויות בעיצומו של מבצע החיסונים.

הידיעות על מציאת הנגיף ברחבי הארץ, ובעיקר בעיר בקה אל גרביה, הסמוכה לעיר חדרה, גרמו לעומס ב’תחנות לבריאות המשפחה’ בעיר.

בעירית חדרה, מגישים לתחנות לבריאות המשפחה את הסיוע הלוגיסטי הדרוש למבצע החיסונים, כולל אנשי אבטחה ופיקוח לשמירת הסדר, שירותי ניקיון, מאווררים, כסאות, שמשיות, לתושבים הרבים הממתינים בתור, וכל סיוע אחר שעולה בו צורך ככל שמתקדם המבצע.

דוברת משרד הבריאות, עדכנה, כי החיסון מיועד לילדים שנולדו אחרי 1.1.2004, וכי על-פי הנחיית משרד הבריאות, יהיו התחנות המרכזיות, פתוחות עד השעה 20:00.

בעיר חדרה, פעילות 6 תחנות לבריאות המשפחה;

● טיפת חלב בגבעת אולגה – צמוד למתנ”ס (04-6337867);
● טיפת חלב נווה חיים – רחוב אהרונוביץ (077-2031327);
● טיפת חלב שכונת גזית – רחוב דוד שמעוני (077-9332283);
● טיפת חלב ביאליק – צמוד לאגף החינוך (077-7501923);
● טיפת חלב בית אליעזר – צמוד לקניון (077-2101152);
● טיפת חלב מרכז העיר – רחוב ששת הימים (04-6341602).

יש להגיע לתחנה שאליו משתייך הילד או לתחנה הקרובה למקום המגורים עם פנקס חיסונים של הילד.

עדכונים נוספים על מבצע החיסונים, פרטי התחנות ושעות פתיחתן, ניתן לקבל בטלפון של התחנות לבריאות המשפחה, או ב-5400* (’קול הבריאות’), ב’לשכת הבריאות הנפתית’ או באתר של משרד הבריאות, אשר הקישור אליו מופיע גם באתר האינטרנט של העירייה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן