רדיו | טלוויזיה

תנועת אומ”ץ אל מבקר המדינה: הבא לסיום כהונת יו”ר רשות השידור ד”ר אמיר גילת

0
0

אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ; “ההסבר הדחוק שנותן יו”ר רשות השידור ד”ר גילת, לכוונתו להמשך בתפקידו חצי שנה נוספת היא שהוא מחשב את תקופת הכהונה מחודש מרץ 2010, מועד כינון מליאת רשות השידור”.
תנועת אומ
תנועת אומץ אל מבקר המדינה: הבא לסיום כהונת יו”ר רשות השידור ד”ר אמיר גילת

עמותת תנועת אומ”ץ (ע”ר) – אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי – עמותה הפועלת בישראל ונאבקת נגד הקשר ההדדי בין הון ושלטון, נגד השחיתות ולמען שוויון הכול בפני החוק פנתה אתמול (ג’), אל מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא, בדרישה לבדוק ולהביא מיידית כבר החודש הזה לסיום תקופת כהונתו של יו”ר רשות השידור. העתק מפניית אומ”ץ , הועבר אל גלעד ארדן – שר התקשורת, יאיר לפיד – שר האוצר ואל משה דיין – נציב שרות המדינה.

תנועת אומ”ץ, טוענת, כי נודע, כי יו”ר רשות השידור ד”ר אמיר גילת, מתכוון להמשיך את תקופת כהונתו בתפקיד זה למרות שהקדנציה שלו מסתיימת בסוף חודש זה. (גילת, התמנה לתפקידו באוגוסט 2010).

לטענת אריה אבנרי, יו”ר הנהלת אומ”ץ; “ההסבר הדחוק שנותן יו”ר רשות השידור ד”ר גילת, לכוונתו להמשך בתפקידו חצי שנה נוספת היא שהוא מחשב את תקופת הכהונה מחודש מרץ 2010, מועד כינון מליאת רשות השידור”.

אומ”ץ, מבקשת מבקר המדינה כב’ השופט (בדימוס) יוסף שפירא, את התערבותו לכיבוד כללי המינהל התקין ולהביא לסיום תפקידו לאלתר.

אבנרי, הוסיף בסיום פנייתו אל מבקר המדינה, כי; “בסוגריים אנו מבקשים להעיר, כי גילת הוא היו”ר הראשון שמכהן בשכר מלא עפ”י חישוב של משכורת סגן שר, ואין תימא, אפוא, שיש לו רצון להשתכר תקופה נוספת את משכורתו הגבוהה”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן